Katerina Kaltsogianni

"Neberte nám křídla," žádá jediný žralok v letecké přepravě

Smartwings jsem bránila, protože jsem věděla, co může nastat. Jenomže tito žraloci nemají koule. Ono to nastalo, když jsem otevřela e-mail, kde bylo napsáno, že jsou zrušené lety z Prahy do Soluně. Nechte si křídla, vraťte peníze.

16.6.2020 v 7:25 | Karma článku: 17.62 | Přečteno: 1003 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Také bych nechtěla být konzulkou, ani dostat COVID-19 a už vůbec ne AIDS

Volá kamarádka, která působí v zemi, která je bohatá a je uzavřená. Cítím z jejího hlasu únavu, nic neříkám a poslouchám její otázky, které mě samozřejmě s pobytem, resp. s dovolenou, v cizině také napadly.

6.6.2020 v 9:14 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 736 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Já se z těch Řeků zblázním, aneb Kdy já tu kotvu někam hodím?

Myslím si, že brzy zkolabuji, protože řecký přístup v karanténě byl opravdu ojedinělý, ale stále nevím, kdy se Řecko otevře a kdy poletí letadla. Tak jsem zavolala na konzulární oddělení Velvyslanectví Řecka. A mám nervy v kyblíku

22.5.2020 v 8:08 | Karma článku: 25.03 | Přečteno: 1225 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

"Když jste podnikatel, takzvanou vatu „musíte mít“, a basta."

Řekla Marie Benešová - viz první odkaz. Úplně jsem šla do kolen, cítím se hrozně poníženě, protože vatu nemám. Letěla jsem do koupelny, kde jsem našla jen odličovací tampóny. Kdybych nebyla líná, tak jsem si šla vatu koupit.

21.5.2020 v 9:27 | Karma článku: 22.87 | Přečteno: 1360 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Jestli nekoupí stát Smartwings, zapomeňte na dovolenou

Za pár dní, pokud se nerozhodne vláda, zbankrotuje česká strategická společnost Smartwings, se kterou létá 80 % cestovních kanceláří. Co to znamená? Konec dovolených, nenávratnost financí, které lidi zaplatili za svoji dovolenou.

18.5.2020 v 13:03 | Karma článku: 33.66 | Přečteno: 13409 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

O testech, zamořené Itálii a odvaze českých turistů

Čeští turisté jsou odvážní. Když proběhlo pár teroristických útoků v Egyptě, tak stejně nikdo svůj zájezd nezrušil a odletěl k moři, aniž by tušil, jestli na něho nespadne také bomba. Obávám se, že Češi pojedou i do Itálie.

17.5.2020 v 9:38 | Karma článku: 22.20 | Přečteno: 1271 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Asi se nominuji na ministryni turismu Řecka

Právě jsem položila sluchátko a jsem naprosto rozčilená, protože jsem hovořila s tajemnicí ministra turismu v Řecku. Nezná odpověď, mám prý sledovat televizi, samozřejmě, že řeckou. Tak jsem se jí zeptala, jestli mě zaměstnají?

15.5.2020 v 8:48 | Karma článku: 20.68 | Přečteno: 962 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Saudek, který chtěl mít dítě se svojí dcerou

slaví 85. narozeniny a mně se dělá špatně z toho, co čtu. On svojí dceru miloval, ona jeho ne, protože šla na potrat. Má sedm dětí, tisíce milenek a jednu oprýskanou zeď, která mu vytvořila image k jeho aktům. Ta zeď je zajímavá.

13.5.2020 v 19:56 | Karma článku: 35.83 | Přečteno: 3325 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Chudinky kadeřnice a chudáčci hospodští, aneb ... kdo se v tom má vyznat?

Kadeřnice přiznávají velmi málo, tudíž dostávají většinou ten nejnižší důchod. Přitom jejich služby nejsou vůbec levné, už vůbec ne v Praze a ve větších krajských městech. To samé je s restauracemi, které nás okrádají mnoho let.

12.5.2020 v 10:36 | Karma článku: 31.49 | Přečteno: 1644 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Přestaňte, jinak budeme všichni jak ten starosta Novotný

Jakoby nám nestačila absence osobností, nevím o žádné tady v ČR, ani nevím o žádné v Evropě, tak se ještě hádáte, kdo ukončil 2. světovou válku. Doslova se urážíte, jako byste měli vzteklý syndrom starosty Řeporyjí Novotného.

10.5.2020 v 11:21 | Karma článku: 28.24 | Přečteno: 1400 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

"Copak Vlasovci, ale ta kategorizace mě štve"

slyším z úst Alenky, které jsem zavolala, aby mi sdělila její historický výklad o Vlasovcích. Je fundovaná, je znalá a je jí 80 let. A byla hodně naštvaná. "Kategorizace?" zeptala jsem se. "Přesně tak, dělají z nás blbce," řekla.

8.5.2020 v 10:31 | Karma článku: 22.72 | Přečteno: 1383 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

"Rudoarmějci zemřeli při osvobozování Československa na otravu alkoholem"

To vyznělo včera z úst primátora Hřiba a já se nestačila divit, kde se bere ta hloupost a dejme tomu zášť. Ať už je to cokoliv, tak šlo o ukončení druhé světové války a je jedno, která noha vstoupila první do Plzně nebo do Prahy.

7.5.2020 v 9:19 | Karma článku: 42.65 | Přečteno: 2133 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Pane premiére, nezapomeňte na Řecko, aneb Na délce záleží

Zítra by měl premiér Andrej Babiš mluvit o hranicích, snad o jejich otevření nebo neotevření, to nikdo neví, protože celá ta karanténní parta je ve zmatku, jak je evidentní podle toho, jak se mění pravidla uvolňování - promořování

2.5.2020 v 17:17 | Karma článku: 18.58 | Přečteno: 742 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Jsou Češi rasisté?

Normálně si moc na netu nečtu zprávy, ale dnes jsem otevřela zprávu o tragické nehodě romské rodiny, která žádá o pomoc, protože trojnásobný či čtyřnásobný pohřeb je pro ně finančně nedostupný. Hledala jsem transparentní účet, ale

1.5.2020 v 8:44 | Karma článku: 39.47 | Přečteno: 10829 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Začněte psát o Řecku pravdu!

Před několika dny jsem zaslechla zprávu o uprchlících v Řecku, nic víc. Prostě taková zpráva, která vzbudí v lidech strach a emoce, protože se obávají, že jsou všichni nakaženi koronavirem. Proč ČT, ale i ostatní TV znevýhodňují

27.4.2020 v 11:38 | Karma článku: 40.42 | Přečteno: 2888 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Do Řecka autem nebo letadlem?

Po mém článku o tom, že by se mohl premiér A. Babiš spojit s řeckým premiérem, aby se otevřel letecký koridor vznikla pod článkem diskuze, která mě zaujala. Byla bych samozřejmě ráda i za koridor automobilový, ale nějak pochybuji.

21.4.2020 v 19:49 | Karma článku: 19.40 | Přečteno: 728 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Abraka dabra a miliardy jsou fuč

"Není čas na hádání o několik miliard," řekla včera ministryně financí v souvislosti s tím, že by se daly nějaké ušetřit. Několik miliard není vůbec málo, ale když tady nejsou ekonomové, tak se naučili všichni mistrovsky kouzlit.

21.4.2020 v 8:44 | Karma článku: 22.46 | Přečteno: 748 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Pane premiére, brnkněte i řeckému premiérovi a otevřete letecký koridor

Pan premiér A. B. volal s chorvatským premiérem o případném otevření hranic. Mně se otvírala v kapse kudla, jak se říká, protože když si vzpomenu na Chorvaty, jak se k Čechům mnohdy chovali a chovají, tak mám vztek.

20.4.2020 v 11:54 | Karma článku: 35.19 | Přečteno: 4732 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Nemáš koronavirus a miliónové dluhy? Pak umři a zkrachuj.

Můj název se týká těch lidí, kteří nemohou jít k lékaři, kteří mají závažné onemocnění, ale nesmí do nemocnice, takže zatnou zuby a svoji dg. si vyslechnou pár dní nebo týdnů před smrtí. Ti šťastnější se dočkají smrti doma bez dg.

19.4.2020 v 11:19 | Karma článku: 24.43 | Přečteno: 1059 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Sen návratu komunistů a diktátorů je za dveřmi

Holt, ono se některým lidem po těchto systémech stýská. Oba jsou špatně, ale ti, co v nich přežili ve vedoucích pozicích se měli, jak se říká, jako prasata v žitě. A tak díky COVID-19 se vrací to, co jsme tak nenáviděli.

15.4.2020 v 18:21 | Karma článku: 23.63 | Přečteno: 892 | Diskuse
Počet článků 332 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1558

Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami.