Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I39v19a45n64a 94L92a73n65c79e

13. 1. 2021 22:13

Gratuluji.V VVJsem babča už 23 let a svoji vnučce jsem ujela, když jí byly čtyři roky. Psala mi dopisy do USA: proč jsi se babičko odstěhovala? To bolelo. Nyní jsem babčou jedenáct let a vnučka bydlí nedaleko, takže babčovství užívám.VV

0 0
možnosti
AN

A60l39e69š 15N51o17v74á33k

13. 1. 2021 8:26

Gratulace...:-) žena se na babku promění vnuknutím...

0 0
možnosti
Foto

Katerino, gratuluji! Mám vnoučat zatím sedm a bude ještě víc...:-)

0 0
možnosti
RP

Gratulace a a užívejte si to. Vnoučatka je to nejkrásnější co nás v tom " zralém "věku může potkat.

1 0
možnosti
LP

Tak to blahopřejeme. Ať se mladýmu Kaltsogiannimu daří.R^

2 0
možnosti
Foto

Moc a moc děkuji, vážím si gratulace.R^V

0 0
možnosti
JL

taky jsem dědek a nic na sebe neplácám, je to marný

2 0
možnosti
LP

my chlapi nemusíme. My jsme hezcí i bez toho.

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik