Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bez jakychkoliv uvah pani zaparkovala velice mizerne! Jen nepochopim proc by to mel byt duvod, ze lide se musi s odpustenim chovat tak sproste!!! Toho si nikdo z vas nevsiml. Zrejme je to jeden z "dobrych zvyku" v Cechach.

Pred mnoha lety jsme cekali u restaurace az se uvolni misto na parkovisti. Konecne jedno auto zacalo couvat, kdyz v tom odnikud jine auto ho zablokovalo. Pani bystre vyskocila a zacala se s tou druhou se domlouvat. Pak nam sdelila, ze si to s ni domluvila a ze ji tudiz mame pustit, bez ohledu na to, ze jsme tam byli driv. Na moje protesty byla otevrena stavidla, dnes lze jiz rici, sproste ceske natury!

1 0
možnosti
Foto

no, zaparkovat tak, že nemůže projet tramvaj, to je buď řidičské neumění, nebo velká dávka arogance.

A pokud jinde autorka popisuje své cesty na jih Evropy, tak to první to asi nebude.

3 1
možnosti

Vy máte stále problém s neurvalosti, agresivitou kolem sebe ...nebo mě to tak připadá. Vzpomenu si na blog s celníkem další z parkoviště před nemocnicí nebo s řidičem na křižovatce. Někdy si říkám, že ráda provokujete nebo jsou situace vymyšlené.

6 1
možnosti
Foto

:-)Nejsou, dostávám se do nich a bohužel je někdy řeším. Mám ráda legraci.

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik