Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I20v44a79n71a 30L24a71n40c10e

11. 11. 2020 13:36

Drž se, přeji vám všem hodně a hodně zdraví.VVVV

1 0
možnosti
Foto

Katerino, tu STOVKU mu přeji, a nejen TU, po ní začne od JEDNIČKYR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a jak se máte všichni. Jste zdraví?V

0 0
možnosti
ZK

Máte pravdu, v televizi to strašení přivedli k dokonalosti. Původně, asi pro názornost, virus vykreslovali jako rozježenou kouli. Poslední dobou se jim podařilo tu symboliku doplnit kulatou tváří reportéra Takáče, - vypínám, nebo mizím od obrazovky.

2 1
možnosti
LH

Fandím Vám, nedejte ho a bojujte. I můj syn, osmnáctiletý diabetik na pumpě, je teď věčně bez nálady. O to víc, když vidí tu komedii kolem. Držme si palce a zdravý rozum.

1 0
možnosti
LH

No že by to byla zrovna komedie....

2 0
možnosti
RS

Souhlasím s vámi, mám staršího bratra, který před dvěma roky zjistil, že už se nemůže stejně jako předtím pohybovat a pracovat na své zahrádce. Začal to řešit alkoholem. Ti, co to zažili, vědí jak je těžké člověka v takovém stavu vrátit do života.

Většinou to totiž končí předčasným odchodem.

Nalézt takovému smysl dalšího života je v dnešní společnosti velmi těžké. Když jsem četl vaše slova, jako bych slyšel bratra. Televize, rádia, stovky programů a nic nového. Bratrova slova: všechno jsem už viděl a slyšel. Co tu mám ještě dělat?

Co mu na to chcete říct?

Ještě že mám na své straně věrného spojence. Jinak bych to už zabalil stejně jako bratr.

Na druhé straně aspoň poznáte kdo je kdo.

Přejí vám Boží požehnání.

4 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, děda v této době slyší jenom o smrti, to asi rozhodlo o jeho přání, že už nechce žít, nejí, je šíleně smutný. Vám také přeji boží požehnání.

1 0
možnosti

S těmi médii máte samozřejmě 100% pravdu, držím palce, určitě takový bourák tu stovku dá ;-) !!

4 1
možnosti
Foto

Moc děkuji a vážím si Vašich slov.

0 0
možnosti
Foto

Držím Vašemu dědovi moc palce - párkrát už jste tu o něm psala, jak se dokáže radovat ze života. Je důležité, že za ním půjdete. Můžete mu dodat hodně sil, a ty přeji i Vám. V

3 0
možnosti
Foto

VMichaelo, ani nevíte, jak jste mě dojala. Děkuji i za to, že si pamatujete několik článků. Je obklopen lidmi, kterým pomáhal, má ošetřovatelku, ale já s ním a s maminkou žila mnoho let pod jednou střechou. Budu se hodně snažit, budu bojovat. V

4 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik