Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trochu Vám to léto ve Velice závidím..:-)

0 0
možnosti
Foto

J86o71s80e16f 64B56á29r97t42a

1. 10. 2020 10:29

Já bych na vašem místě v teple zůstal celý další měsíc:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsala, paní Katerino. Řecku versus Česko. To jsou změny. To já například srovnávám poměry v mé rodné vesnici s těmi ve stotisícovém Zlíně. (A o Praze ani nemluvě). Tam ale nejezdím tak často. Vítám Vás u nás doma- i když vím, že Vy mate domovy dva. :-)R^

1 0
možnosti

Co znamená to zastavení financování? To těm stavebním a kovozpracujícím firmám obstavují účty, nebo co?

0 0
možnosti

Já jen k tomu, že jste nestála frontu na mandarinky a tím jste zůstala bez vitamínů...

No já třeba mandarinky nemám ráda, ale jablka, zelí a jiné dostupné ovoce zelenina si myslím, že vitamíny poskytovaly, to bych jinak asi dětství nepřežila, protože jsem znala jen na vánoce pomeranče, kdy jsme si se sestrou dělily jeden pomeranč na večer, na půl...

Ale nic ve zlém, já jen k těm vitamínům... :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jasně, já jsem udala mandarinky jako příklad, ale měla jsem to naprosto stejně jako Vy. Díky za čtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik