Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Dobrý večer :-),

už rok plánujeme případnou letošní dovolenou v Řecku. Četla jsem většinu Vašich blogů o letech do Řecka a chtěla jsem se Vás zeptat, jestli by nebylo lepší jet autem.

Děkuji za odpověď dřív než jsem se zeptala.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, je to možná lepší, ale mám i letenky ovšem z Brna. Klidně mi napište na můj mail katerina@kkgr.cz. Je tu krásně, je škoda sem neletět nebo nejet.

0 0
možnosti
RE

Taky jsme jednou jeli do Řecka přes Bulharsko, stavili se v Melniku na víno a bylo to super:) Ani bych to teď s tou Makedonií nezkoušel:)

1 0
možnosti
IL

I10v67a95n14a 15L46a85n83c28e

29. 6. 2020 17:07

Krásné léto, Kateřino.VVVR^R^R^

1 0
možnosti

V Řecku začala epidemie o týden dřív než u nás, od počátku se nakazilo 3.376 lidí( u nás 11.600), za poslední dva měsíce kolem 20 denně (včera 10 u nás 305).

Řekové mají své staleté zkušenosti a chovají se zodpovědně, bojím se, že jim to nezodpovědní turisté výrazně pokazí.

2 0
možnosti
Foto

máte pravdu, málokdo tuší, jak je to zodpovědný národ.

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik