Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nějak nechápu, proč používáte v názvu čas budoucí? Vaše články dokládají, že je to už dávno realita. A ten předposlední, ten dokládá ještě cosi, a nejen o vás, ... tedy bohužel. Jo, jo ...;-)

0 0
možnosti
RP

Víte já se vůbec nedivím, že každá vláda ve státu se bojí udělat konkretní časové rozhodnutí. Otevřete hranice a nahrnou se tam třeba Němci, Holanďani kde toho koronaviru je stále dost, nakazí Vám tam místní a bude to špatně. Neotevřou se hranice, ekonomika bude v háji, opozice bude operovat nesvobodou..taky je to špatně. Opravdu to nejsou pro zoodpovědné vládnoucí strany lehlé časy.

5 0
možnosti
Foto

Paní Radko, fakt je to asi velmi složité, hezky jste to vystihla.

0 0
možnosti
IL

I37v11a60n45a 57L86a21n16c98e

22. 5. 2020 11:06

Ahoj Katko, ani já to nedávám. Syn musi příští měsíc odcestovat i s rodinou. Není kam. Pouze ho přijme Česko, ale do USA se nedostane zpátky, dokud se neotevřou hranice. A já tady budu mít na krku, jeho barák. auta, zvířectvo, všechny poplatky, zrušit nebo nezřušit, jak dlouho tady nebudou? Volám všude možně a nikdo mi nedá odpověd. Právnici jsou pouze darmožrouti.... Povídej mi o problémech...VVV

1 0
možnosti
Foto

VVVIvanko, já tuším, jak to tam máš velmi těžké. Jsi daleko, jinak bych Ti ráda pomohla, ale když ten Trump je asi velmi nevyzpytatelný. Je mi to líto, drž se.

0 0
možnosti
BH

Jasně Vám odpověděl, že máte volat každý den. Co Vám měl odpovědět jiného když to dnes neví a sám o tom co bude nerozhoduje.

Musíte tlačit vejš. Tady v Česku Vám to jde když opravdu chcete;-)

0 0
možnosti

To je takovej horror ten blog! Snad horší než coronavirus v celém širém světě.

A zase čistě náhodou jde "jen" o peníze.

0 0
možnosti
JH

J57a98n 64H36a96r19v56a80n

22. 5. 2020 10:21

Dobře mentalitu Řeků vystihl kdysi prezident Klaus - ležet si v klidu pod olivovníkem a popíjet ouzo ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Ani ti turisti ještě neví jestli jó nebo ne.

5 0
možnosti
Foto

Máte to složité, paní Katarino. Musíte vydržet... (Řecko je krásná země, ale úplně jiná než ČR..) . Srdečně Vás zdravím. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Mirunko, děkuji. Je to fakt složité a hodně náročné na psychiku, ale co už? Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

ne, to je v klidu, samozřejmě, že Turek stále straší, ale Řekové se nenechají vyprovokovat, na to on čeká.

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik