Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pište si co chcete, ale já neznám hospodského, který by V bance dosáhl na úvěr. ;-)

0 0
možnosti

Za mne karma. Mohl bych vám povídat...

0 0
možnosti

Tak, buďto jako účetní odmítnete nezákonné praktiky, nebo se na nich spolupodílíte. Nebo jsou požadavky zákonné a pak je to problém kadeřnic (atp.), ne váš.

0 0
možnosti

Paní K., proč se tady zesměšňujete před lidmi, kteří o podnikání v pohostinství ví něco z praxe, ale i před těmi, kdož mají aspoň kousíček rozumu a umí počítat na prstech alespoň do sta. A opravdu nevím, kdo vám tu vaši firmu řídí, protože princip kalkulace nákladů je všude hodně podobný.

5 0
možnosti

náklad 10-20 % ?? to je fakt asi blbost .. sudové pivo vychází tak 13-15 korun a prodá se za 27 .. a jinak ano , v restauracích se kradlo, ale hlavně za bolšána .. a bylo to dané zlodějskýma cenama alkoholu i toho kafe .. ono dodat flašku ruský vody v přepočtu za 850 a pak jí prodat 1450 a rozdíl si nechat v kapse .. dneska je to fuk, je to strašně laciný ..

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Náklady na kafe: 1. byrokracie 2. zaměstnanci 3. suroviny

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

ad "Přišlo mi to divné, protože bych podporovala všechno možné, ale hospodu ne. Navíc podporujeme tímto milovníky alkoholu, což není úplně košér."

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=751285

Někdo Vás nutí pít alkohol? Safra!

3 1
možnosti
Foto

ad "Kadeřnice přiznávají velmi málo, tudíž dostávají většinou ten nejnižší důchod."

Vy jste zaměstnaná na půl úvazku na Finančním úřadu a na půl úvazku na Správě sociálního zabezpečení?

6 2
možnosti
Foto

Pokud jste přesvědčena, že Vás restaurace mnoho let okrádají, tak nechápu, proč tam chodíte ;-O

4 1
možnosti
Foto

Tak tohle se Vám vůbec, ale vůbec nepovedlo Rv

4 0
možnosti
Foto

To vidím, nedalo Vám to a hodila jste mi 3 příspěvky, s těmi kadeřnicemi na tom trvám, restaurace - dobrovolná volba.

1 0
možnosti
Foto

No... já bych tak jenom celkově řekl, že ty miliardy se nevzaly. Ty si stát normálně půjčil a všichni je budeme vracet. No.. a když si doma udělám latte z mašinky, přijde mě na tři, pět.. nevím deset korun, když započítám mléko, kávu, energie a cenu toho kávovaru. V hospodě stojí kávovar 20x tolik. Za energie platí 50x tolik.. a víc nemá smysl pokračovat.

3 0
možnosti
Foto

No, pravda. Není na to, co říct. Díky za čtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik