Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ já televizi nemám, žiju v zahraničí, ale i tak se ke mně výstup Novotnýho našel cestu ;-D

0 0
možnosti
Foto

J41o18s89e91f 69B84á14r40t61a

10. 5. 2020 19:52

Váš syn je chytřejší než všichni politici dohromady.

2 0
možnosti
Foto

Karma. Paní Katerino, souhlasím s Vámi - a je mi v tyto májové dny velmi smutno. Naše země není šťastnou "zemí krále Miroslava (film Pyšná princezna), ale v zemi nenávisti, svárů a nevděčnost k těm, kterých tisíce zahynulo, abychom my byli šťastni. Karma. R^[>-]

3 0
možnosti
Foto

Paní Mirunko, moc děkuji, doufám, že jste všichni zdraví. R^[>-]

0 0
možnosti
PC

Paní Kateřino,

tento blog se Vám velmi zdařil a rád Vám dávám karmu.R^R^R^

P.S. Bezvadný článek na podobné téma dnes napsal p. Čumpelík. Škoda, že zásadně neotvírá diskuse, i když .... však víte;-)

4 0
možnosti
Foto

R^Pavle,moc díky, udělal jste mi radost.R^R^:-)

0 0
možnosti
KL

Signifikantní je, jak všichni řeší na hádce hulvátů, kdo byl hulvátem větším. A nikdo si neuvědomuje, že je jeden za 18 a druhý bez 2 za 20.

3 1
možnosti
Foto

Vždyť vy jste Novotný v sukni ;-D

Akorát, že s Novotným víc souhlasím :-)

5 9
možnosti
Foto

To je na Vás podobné... Rv

8 0
možnosti
MB

Obecně - extrémy škodí. Přivázat se k televizi, nebo ji cíleně nesledovat. Doba se neuvěřitelně zrychlila a člověk se potřebuje rozhodovat. Pak, považuji jakékoliv médium za dobré. Info je zboží, tedy, zda jej přijmu - "Koupím - nekoupím", je opět věcí koncového spotřebitele ...

I z těchto logů lze ledacos vypozorovat. Nejvíce zaujal K. Gott a v těsném závěsu je maršál Koněv ! Chápu to jako určitý rozštěp - Který končí absencí vlajek na RD . Docela podobně je to s revolucí 1989. "Mámo - ty jsi něco objednala" ? Dole je dodávka PPL a smýkají k nám bednu s nápisem - Svoboda a demokracie ...

Každá společnost, doba má něco svého. My nemáme státníka - máme kopec politiků. Populismus nasadil brýle pro krátkozraké ! Stačí vidět 4 dioptrie do dálky, (volební období). Dále nic není ! Kde chybí racio - nastupují pudy, vášně, hrubost. Slušnost je opět za slabost ! Nic ve zlém, generátory máme v čele státu ! Ten Novotný má mou podporu, uznávám u Soukupa se mi nelíbil. No dobře, ale co říci rudým košťatům, než-li to krásné - "Odpověz soudruhu" ! Luzar hleděl a Polosbský - Rusovlk Foldyna zavyl a zase se chtěl prát ... :-)

5 2
možnosti
Foto

:-)Ne, ne, Foldyna se chtěl prát? Proč já tu televizi vypnula. Nicméně dnešní Váš příspěvek je psán do mnoha stran, asi tak nějak jako ten můj blog, kde jsem neudělala žádný závěr, protože ten krátkozraký populismus je fakt ošidný.

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik