Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že někdo jiného škatulkuje, je problém toho, který škatulkuje. Mně někdy před 4 lety u doktorky řekli, že nemusím mít protitetanovku, neb už nemusí být po 10 letech, stačí po 15. Před rokem mi naopak doktorka sdělila, ať si přijdu na protitetanovku, neb se změnila pravidla = patřím do kategorie, která se očkuje po 10 letech. (Napsala jsem tu o tom s titulkem, že ministerstvo zdravotnictví mě prohlásilo za starou.)

Moje babička v mém věku stála na zápraží v propínací zástěře, pantoflích a háčkovala. Já nosím štekle, džíny a háčkovat neumím. Na zápraží nestojím, bolela by mne záda, krční páteř a bůhvíco ještě. Ale kdeco všechno, co mi ještě před 30 lety trvalo pár minut, dělám půl hodiny. Včetně luxování (koberců; vyluxovánní konta jde do minut - tam je vzhledem k výši důchodu čisto).

Chci tím říct, že škatulkování je o tom, že když nám vyhovuje, není důvod si na něj stěžovat - sami víme, že už to zdravotně nejni,co bejvalo. Na druhou stranu není důvod, proč se necítit podle svého stavu, ať Vás vrhnou do jakékoliv škatule.;-D

2 0
možnosti
Foto

:-)Máte naprostou pravdu, díky za úsměvný příspěvek, ale i pravdivý.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za tento článek. ;-)R^

0 0
možnosti

Model - Sedím po dobu války v krytu a pak jsem osvobozen. Je to voják RA ! Nepochybně mám radost a jsem mu vděčen. Sedím v kytu a jsem osvobozen Vlasovcem ! Nepochybně mám radost a jsem mu vděčen. Jsem mládě Orangutana a narodím se v zajetí v ZOO. První koho spatřím, je logicky můj chovatel. Naprosto přirozeně, jej považuji za rodiče svého a jsem mu vděčen ...

Snažím se předestřít úhly pohledu. Od války uběhlo 75 let a Orangutany nejsme. Přesto jsme žili v ZOO a i docela určitě ke svému chovateli máme projevit nějaký vděk. Pak zřejmě i k tomu Vlasovci. Pravda, pášil zlo - nám zase dobro ! No dobře, ale zcela stejně je to s pantátou Koněvem ! Zde osvobodil a šel zase osvobozovat jinak. Osvobozoval rád i po válce ! Nás dokonce 2x ! Už nežijeme v ZOO a našimi rodiči Orangutanové nejsou. Máme svůj rozum a tak lze vidět události 75 let v celých souvislostech. Někteří zase říkají, že tak tomu není - Jsem zmaten ! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Podívala, mohla to video udělat vtipnější. I tak děkuji.

0 0
možnosti

Marek Orko Vácha občas připomíná hořký povzdech:

Lidstvo lze rozdělit na dvě velké skupiny lidí. Ta první si myslí, že lidstvo lze rozdělit na dvě velké skupiny lidí. Ta druhá si myslí, že ne.

5 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik