Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jezdím autem, manželka nerada litá. Cestou dame nekteré zajimavosti na cestě ( letos v planu Rilský monastyr) , kdeý je potřeba da je to za 17 hodin. Ale to musite mit kliku na D1. jezdím Chalkidiki

1 0
možnosti

Do Řecka jen letadlem.Ale nesouhlasím s pani,že tam je lacino.Pivo v hospodě je cca od 3 až po 4,5Eur.Tak že je tu další věc jako ty vaše rybí mňamky.Tak jen pro osvěžení jsem se mnohokrát setkal stím,že pod 20Eur se nenajím a už vůbec né rybí speciality.Ty jsem tam chtěl taky ochutnat,ale to bych přišel cugrunt Pražma pro dva přišla na 45Eur bez pití s pitím na 70Eur!!!Tomu říkáte lacino???

1 0
možnosti

Za mě jasně autem. I když letadlem jsem to ještě nezkusil:)

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik