Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Paní Kateřino, doporučuji... vyzkoušet si to. Rok, dva, tři i více ... Mé mamince je 94 roků,měla pár pádů a v korsetu byla už když já jsem ještě pracovala. Před dvěma roky ještě zvládla dojet do města do cukrárny na kafíčko . Nakupuje jí bratr a vozí po doktorech. Já se tolik nezůčastňuji neb mám doma od roku 2003 syna, po CMP ...

V životě bych neřekla, že svou matku, nebo syna nedám do sociálního zařízení ...

Jo,jo... taky stárnu, i ten bratr ...

2 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto,, já si to zkusila, vím, o čem píšete. Vy to máte díky synovi těžší a naprosto Vás chápu, nesoudím a neodsuzuji, je mi těch lidí jenom hrozně líto.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si přečetla článek i diskuzi. Paní Kateřino, přikláním se k Vašemu názoru, co se týče péče o rodiče. Ústavní péče nebo LDN je u mě až to poslední. Člověk by se měl vzdát svého pohodlí nebo i svojí práce a zařídit si věci tak, aby se mohl o staré rodiče postarat osobně. Nepřehazovat tuto povinnost (ano, je to i povinnost, vedle radosti z toho, že mohu rodičům něco oplatit) na někoho cizího. Ano, nikdo nechodíme v botách toho jiného a těžko někoho soudit, ale podle mého, většina starých by tam být nemusela. Kdyby, kdyby... Ten cit v ústavech tam nikdy nemůže být takový jako v rodině (v normální rodině, kde se měli a mají rádi).

1 0
možnosti
Foto

Jarmilko, díky moc za krásná slova.V

1 0
možnosti
Foto

J98a28n 32A42n75d92r98l58e

13. 4. 2020 12:59

Píšete, že je Vám to vše tak moc líto, že budete pomáhat, ale nevíte, zda to vyjde. Čekal jsem, že v článku odhalíte nějaký svůj nápad na pomoc seniorům a budete trnout, kdo se k Vám připojí. Nenašel jsem nic takového a nejspíš nepochopil smysl článku, což nedávám za vinu Vám, nechápavý jsem já. Jen si dovolím nesouhlasit, že v poslední době jsme nemohli dělat nic jiného, než sedět doma a přemýšlet. Určitě se dá dělat víc.

2 0
možnosti

Článek působí jako předvolební nalejvárna...

0 0
možnosti
Foto

Doporučuji: najděte si na youtube Xaver Live a jeho včerejší rozhovor s knězem Zbygnievem Czendlikem.

Do jisté míry blízko k Vašemu tématu, rozhodně zajímavé, povzbuzující a posilující.

:-)

Příjemné Velikonoční pondělí.

1 0
možnosti
Foto

J91a49n77a 61M78a25j17o81v64á

13. 4. 2020 11:51

Možná si občas něco projděte, přečtěte. Děti seniorů jsou často těmi, kdo šijí roušky, snaží se pomáhat a hodně je trápí, že za svými blízkými nemohou. Značná část z nich taky chápe, že právě tím je chrání. V domovech drnčí telefony, oživují se videohovory. Ti, kdo si uměli cesty najít si je dokážou najít i teď.

Nějak netuším, kde berete právo soudit...když tak málo víte.

3 1
možnosti
Foto

Víte, on svět není jen černobílý, sluníčkový, jak to vidíte Vy.

Osočovat někoho, kde že bere právo někoho soudit, se totiž hodí spíš na Vás.

Vaše povědomí o dětských domovech se asi spíše blíží penzionům pro rozmazlené synáčky a dcerunky, které tam rodiče odložili.

Klasické dítě z klasického dětského domova nemá ani na telefon ani na videohovor, protože prostě na to nemá! A rodiče mají jiné zájmy, než si s nimi telefonovat, protože na děti kašlou.

Nemusím Vám ani popisovat mé zkušenosti - stačí mi zkušenost, když v Europarku před vánocemi udělali vánoční strom dětských přání z DD. Divila byste se, co všechno - KROMĚ LÁSKY - si ty děti přály a jsem rád, že jsem tehdy mohl taky trochu přispět.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik