Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autorko,zkuste se nad sebou taky zamyslet.

0 0
možnosti

Už zase necháte cloumat emoce svým majestátem. Proč byste ode dneška neměla žádného důchodce litovat jen kvůli tomu, že vás jeden vytočil?:-) Samozřejmě, že je mezi nimi spousta rudých noků, od kterých nemůžete čekat nic dobrého, ale také mnoho slušných a empatických lidí.

1 0
možnosti
Foto

J78a18n84a 73M23a35j34o24v33á

27. 3. 2020 18:17

Divný. Tady se takové věci v zásadě nedějí.

1 0
možnosti

Mám spíš opačnou zkušenost. Dnes jsme byli nakoupit, lidi v pohodě, trpěliví, dodržovali odstup, nevím, kam K. chodí.

0 0
možnosti

Možná by bylo dobré si povšimnout i těch důchodců, kteří jsou v pohodě a trpěliví - tedy mají trpělivost i s vámi. A žádnou donášku jídel nepotřebují, protože si zvládnou nakoupit a uvařit.

5 0
možnosti

Podtext článku je jasný.Rv

1 0
možnosti

Vážená madam, ještě jedna připomínka, respektive upozornění. Domnívám se, že pokud by se výraz "důchodci" nahradil ve Vašem příspěvku výrazem "Romové", tak byste mohla mít problém. Je pravda, že důchodci nemají za sebou tolik neziskovek co důchodci, ale příliš bych na to nespoléhal.

0 0
možnosti

Nic si z toho nedělejte, obchoďáky jsou dost svérázný fenomén. Na vlastní kůži jsem se o tom přesvědčil před čtyřmi lety, když jsem měl zlomenej kotník. K chlapíkovi, který pajdal o berlích se lidé na ulici, ba i na parkovišti před obchoďákem chovali velmi ohleduplně až soucitně. Ovšem uvnitř... V honbě za zlevněným šunkovým salámem do mě lidi - a důchodci zvlášť - více či méně neurvale strkali aniž by si kdo uvědomil, že jednonohý tvor balancující na dvou klaccích a strkající před sebou vozík je těleso dost nestabilní. A jedna korpulentní dáma ve věku, který poskytoval záruku, že o berlích bude brzy pajdat sama, mě dokonce uskladnila do regálu s gulášovou polívkou. Ani se neohlídla...

Ovšem když jsem vypajdal ven, lidi byli zase docela fajn. Z toho plyne naučení, že boj o žrádlo je prostě boj o žrádlo. A je jedno, zda se jedná o džungli nebo o obchodní dům.;-)

2 0
možnosti

Vážená madam, nechápu odkud čerpáte ty informace na téma agresivita důchodců. Zatím jsem se s tím nikde nesetkal. Prosím, pokud se s něčím takovým setkáte, abyste zavolala policii, případ zdokumentovala a pak teprve něco publikovala. Mám pocit, že z nějakých, mně neznámých, důvodů publikujete pouze své bujné představy

2 0
možnosti
Foto

zajímavé, jsem ochoten tvrdit opak.

A sice, že jsou k sobě dnes lidé daleko shovívavější, než obvykle.

Jenže vy máte tyhle problémy furt, tak možná ta chyba je někde jinde, než ji vy hledáte.

Konec konců, mnohé vaše reakce v diskuzích pro to hovoří.

4 0
možnosti

?8-o?Asi jste magnetem pro takové situace.

Zrovna včera jsem se po delší době vydala nakupovat, lidí bylo v sámošce docela málo, mnozí bloudili kvůli zamlženým brýlím a zarouškovaní nepoznávali ani své sousedy; většina z nás z toho měla legraci. Převaha nakupujících jsme byly důchodkyně, jediný nakupujíc muž byl řádně zakuklený mladík s brýlemi, který se nemohl dopátrat ovesných vloček a tak ho jedna z důchodkyň k nim odvedla; moc jí děkoval a omlouval se, že není v nakupování zkušený, protože většinou nakupuje manželka. Nikdy dřív jsem při nákupu tolik legrace nezažila! Možná žiji ve vyjímečném městečku, kde jsou samí milí lidé se smyslem pro humor.

8 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik