Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemám ráda tuto stanici nejen kvůli Soukupovi (i když přiznám, nikdy jsem ho neviděla v akci víc, než jsem překlikla), ale i kvůli pořadu, který je založen na duševním striptýzu nešťastných osob z nějž těží komerce a produkuje tzv. krokodýlí slzy, faleš a u mě vzbudil lehké zvedání žaludku.

No, nesleduji to, dříve stačilo jednou nahlédnout... Prostě tato televizní stanice pro mě neexistuje, takže ani osobu v podobě pana Soukupa bych nikdy za prezidenta nevolila ačkoliv je asi nejen podle autorky tak výkonný.

0 0
možnosti
Foto

Paní Dubcová, umíte číst, že ano? Tak proč nečtete pořádně.

0 0
možnosti

J92a41n 63H63a60r89v49a70n

1. 3. 2020 8:51

Jaromír Soukup nepochopil, že čeho je moc toho je příliš.

On zbohatl na reklamě a teď stále jede v tomto duchu - vtlouká lidem do hlavy slogan: "Jaromír Soukup" :-/

2 0
možnosti

J60a26n 88H13a54r38v48a40n

1. 3. 2020 9:00

- nejspíše očekává, že až bude volba prezidenta, tak lidi hodí do urny lístek s tímto jménem. Já jsem dříve vítal alternativu k ČT, dnes už v TV Barrandov přeskakuji abych neviděl Soukupa :-(

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS