Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Katerino, zkušení doba je přesně tím, co je pro zaměstnavatele důležité. Trvá tři měsíce, lze ji ještě o další tři prodloužit. Během této doby zaměstnavatel pozná, je-li daný pracovník přínosem či ne.

Moje zkušenost je taková, že jsem jednou jedenkrát potřeboval zdravotní sestru za odcházející. Přišla s výbornými referencemi. Po cca 2 měsících jsem věděl, že to prostě nebude fungovat, odmítala se učit nové věci, své stereotypy přenášela do situací, v nichž jsem vyžadoval cosi jiné. Dal jsem jí šanci po rozhovoru další 2 měsíce (prodloužil jsem zkušební dobu), Vše marné. Takže konec, oznámil jsem jí to. Druhý den byla marodce....

Zbavit se zaměstnance není vůbec snadné, takže jsem rád, že zkušební doba. A pokud je někdo nemocný? Zaměstnavatel v menším podniku pozná, jde-li o opravdovou nemoc, nebo si chce někdo "odpočinout".

5 0
možnosti
Foto

R^ Kateřinko, je mi líto mého souseda. Maká rukama v nedaleké firmě, jenže to jsou pro něho galeje. Má totiž jednu ruku nemocnou a k lékaři se bojí jít, bojí se marodit. Kdo tam začne marodit, toho vyhodí, zákony nezákony. Před branami čeká na práci mnoho jiných, včetně cizinců. A hledejte si v pokročilejším věku vhodnou práci. On je v tom věku, o kterém jsme kdysi s oblibou říkali, mládí v pr...., do důchodu daleko - jenže my to říkali v pětačtyřiceti, dneska v kapitalismu to říkají o deset let starší lidé.

Přeji krásný den, ať ho máte takový, jaký ho chcete mít, bez ohledu na to, jaké zřízení kolem nás zrovna probíhá. Ono stejně každé zřízení stojí za zdrávas královna, takže spoléhat musí člověk hlavně sám na sebe...

2 0
možnosti
Foto

Jo, a takové lidi, kteří by ze mě jen vycucávali energii, také znám. Jejich společným znakem je to, že moc mluví a jen o svých problémech... Je hezké pomáhat, ale ne za cenu sebezničení.

0 0
možnosti

kde beretete tu drzost se montovat někomu do pracovněprávních vztahů...ste snad uřad práce, inspektorát práce nebo ombudsman?

3 0
možnosti

Mé skutečné poznatky z bývalé praxe - Model DP, zřizovatel Magistrát -

Práce je více jako řidičů. Do doby získání Pracovní smlouvy na dobu neurčitou - Jsou "Všichni zdraví" ! Následně zlom, záhadně nemocní ! Diagnozy různé - Třeba i Bílá nemoc - sníh. Svobodná volba lékaře přivodila bezmocnost zaměstnavatele. Podobně pseudo solidarita Odborů - Dárci krve. Nejdou na směnu - jdu se prodat = Směna je proplacena. (Ve volnu se přece nechodí !). Podobně se rádo ošetřuje člen rodiny. Skutečně, nic proti nemocným ! Řada lidí to ovšem pojala jako vlastní Benefit ! ...

Dožral jsem se a analyzoval čísla absencí. Dospěl jsem k neuvěřitelnému poznatku. K 25 dnům dovolené - Si řada pracovníků přiděluje volno další ! Obrana neexistuje - Důvod časté "Nemoci", důvodem k propuštění není ! Opravdu, ustálil se názor, že : Čím je Vláda Levicovatějščí = Tím lidé více choří ! Zrušení Karenční doby bylo avizována - nerespektováno, je to tady ! Nemocenské pojištění skončilo loni po 10 letech v minusu 3 mld Kč ! To není nic proti skutečně nemocným ! Bohužel, jsme národem Simulantů - Čísla srovnání hovoří ... :-)

3 1
možnosti

Škoda, Miroslave, že jste ještě nereagoval na hlavní téma autorky, podle kterého nazvala svůj příspěvek. Ono je to totiž tak, jak jste to popsal vy, zavádějící, ale zase, je to v duchu názoru autorky. Češi jsou prostě strašný národ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik