Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc ti preji, aby ses z toho co nejdrive dostala. VVV Hodne zdravi!!!!!!

1 0
možnosti

Divertikly - časté problémy, časté hospitalizace. Ustaly po odstranění nejpostiženější části střeva. Z vlastní zkušenosti doporučuji, i když Vaše neustálé stěžování nemám ráda. Přeji Vám zdraví.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, vím o tom, ale bojím se. Hezký den přeji.

1 0
možnosti

Ty bláho, jak já můžu existovat bez auta...

Tak já se přiznám, někdy, ale opravdu málokdy, málokdy si vezmu taxíka. A pražskou MHD mám ráda.

Jo a CT mi dělali před měsícem, na paní doktorku jsem vůbec nemusela tlačit.

No a na emergenci jsem byla před nedávnem, vylitnul mně tlak, fakt mě tam ošetřili, pomohli, překvapení, co?

Tak v Řecku je to určitě lepší.

Ale teď vážně, přeji vám, aby vám bylo brzy dobře.

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik