Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nějak mně nedochází smysl Vašeho povídání. Zeman je stále tady, premiér také a Vaše úvahy jsou jaksi zbytečné. Až nastane čas, a ten nastane, budou nové volby, řádné či mimořádné a každý může dát hlas svému kandidátovi. Tak to udělám já i ostatní, kteří dorazí k volbám. Koho vyberu, je zatím ve hvězdách, rozhodnu se sám a podle racionálního uvážení. A věřte, Váš názor mě zcela jistě neovlivní. A Vás ten můj určitě také ne, ale na rozdíl od Vás, se o to ani nesnažím.

1 0
možnosti
Foto

Pane Kusáku, dobře píšete, že je to moje úvaha, nic víc, nic míň, takže tak. Díky za čtení i za Váš názor.

0 0
možnosti

Apelovala jsem na to, abychom věděli, resp. měli informace, jak je na tom zdravotně prezident, tak jako se to vědělo u Václava Havla a u Václava Klause. Obávám se, že se nic nestane, že se bude dál mlžit, bude se lhát, aby se další kandidát na prezidenta měl čas připravit, protože při případné rezignaci prezidenta díky jeho zdravotnímu stavu nebo ......ani to nechci psát, je velmi málo času na nového prezidentského kandidáta

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=732888

On prezident umírá? Nebo na co je velmi málo času? Víte něco, co my, obyčejní lidé nevíme? Že by známosti s doktory? Z minulosti?

Btw. po úmrtí K. G. jste zplodila 8 blogů, snad to tentokrát nebudete opakovat.

6 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Jestli jsem to dobře pochopila, tak za to, že jsem neměla dost hustý italský jogurt, může Babiš. Sakra práce!

Ale díky za objasnění.

6 0
možnosti

A31l12e78š 95N14o96v15á28k

24. 10. 2019 21:08

Včera přednesl president projev v parlamentu. Nezdá se, že by měl problémy mluvit spatra.

7 0
možnosti

P27e17t86r 72S46k68á18l68a

25. 10. 2019 9:24

A také se úplně spatra sháněl po Babišovi, kterého za sebe poslal do Japonska. Prostě mu to pálí, jak za mlada.:-)

4 0
možnosti

Autorku zjevně ovlivňují její sympatie k Miloši Zemanovi. Vyzývá Babiše a jiné, aby něco dělali. Ale problém je spíše v tom, že Zeman se bude držet moci zuby nehty, dokud to půjde. Vsadím se, že nerezignuje - a všichni budou čekat, jak to dopadne, protože prřezident je de facto nesesaditelný. Nebo se mýlím? Prý při posledním setkání s politiky na Hradě byl mimo nebo mluvil z cesty. A nikdo nemůže nic dělat - navíc nemocnice oznámila, že je vše víceméně v pořádku, až na ty nohy.

3 1
možnosti
Foto

Pane Libeňský, naopak, žádné sympatie k M. Z. jako k prezidentovi v sobě nechovám, naopak se dotýkám této problematiky čistě z lidského hlediska, což vyplývá z článku. Jinak souhlas s tím, co píšete, ano bylo to tak, takže pokládám 4 dny za šílenost a nezodpovědnost, jejíž důvod bude brzy znám.

2 1
možnosti
Foto

Budeme všichni doufat, že se panu Zemanovi podaří zbavit všech svých neduhů tak dobře jako se zbavil cukrovky. Že mu tedy nemusejí píchat inzulín.

0 0
možnosti

Jestli jsem to dobře pochopil, tak vám vyšla nějaká předpověď. Bude to asi hodně dlouhá a veselá oslava.

4 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik