Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I86v96a38n38a 72L14a70n18c90e

14. 10. 2019 15:42

Je nádherný,V užívej si mateřské, čas tak rychle utíká...R^

2 0
možnosti

To je ale krásný plyšák!

Jen se moc přimlouvám, abyste ho nedala nikomu jinému. Psi to moc špatně snáší.

Hodně hezkých, společných chvil!

2 0
možnosti
Foto

Díky a doufám, že jste tentokrát upřímná. Jasně, že bychom nikomu nedala, to se jednak nedělá a za druhé jsem šťastná, že ho mám.

0 0
možnosti
Foto

:-)VMoc roztomilý, tak si ten čas užijte. Tohle bych asi nerozmazlit nedokázala!R^

0 0
možnosti
Foto

Je nádherný! Taky sním o pejskovi..měli jsme, když jsme byli doma ještě celá rodina pěti lidí. Teď už jsme jen dva a zatím vítězí praktické důvody proč ještě ne, ale nevím jak dlouho to vydržím. Plemeno mám vybrané, je tomu vašemu podobné :-)

1 0
možnosti

A kdy bude koťátko?

2 0
možnosti
Foto

Charlie je nádherný. Určitě z něj máš velkou radost. Odteď se už jen můžete těšit ze vzájemné lásky. Ta jeho bude bezbřehá.V

2 0
možnosti
Foto

Zdeničko, děkuji Ti za krásné přání.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik