Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D11a23v55i51d 16V61l31k

17. 8. 2019 9:43

A nepochází ten svátek ještě z nějakých starořímských dob původně??

0 0
možnosti

Nevim, jestli jsem nepochopil, ale pani Katerina nenapsala, ze katolici neuctivaji pannu Marii, ale ze ji nemaji mezi svatymi, takze pan Jilek ma pravdu, ze ji uctivame, ale nijak se nerozchazi s clankem. Ted napisi vetu, ktera vas mozna rozlobi, ale ja pripravuji clanek - uz hrozne dlouho - ze ateiste neexistuji. Nebudu to tady rozvadet, je to dlouhe a slozite, a trva me to vecnost, jenze to opravdu chce vsechno presne vyjadrit.

0 0
možnosti
Foto

Ano, všechny maminky se mají denně uctívat, daly nám život. Moje maminka byla Marie a jedna má dcera má v tento den narozeniny:-)R^

0 0
možnosti

Když jsem v Rusku řekl, že jsem katolík, začali mi vytýkat, že neuznáváme Pannu Marii (oni říkají Bogorodica). Tvářili se velmi nedůvěřivě, když jsem jim tvrdil, že ji uctíváme. Teď tady čtu, že totéž říkají Řekové. Vyřiďte jim prosím, že ji uctíváme, stojí pro nás výše než apoštolové nebo proroci.

Již několik desetiletí se skloňuje slovo ekumenismus. Prvním krokem v ekumenismu je vzájemné poznání. Jak vidím, tak jsme ještě nezačali.

1 0
možnosti

J82a76n 30J65a71n39u90š53k55a

15. 8. 2019 16:37

a kde presne na ton nebi stoji, da se to videt v nejake hvezdarne?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS