Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Inu,podej prst a jsi bez ruky.

1 0
možnosti
Foto

No jo, tak to na světě chodí - nic se nemá přehánět. Jinak to dopadne jako v tom přísloví - "za dobrotu na žebrotu". Díky, Katerino, za zajímavý a pravdivá článek. Zdravím. ;-)R^

8 0
možnosti

Ano Allah. :-) Řekové ve své pohostinnosti jsou samozejmě známí tím, že když přišel nápor imigrantů z Turecka, pouštěli je dál, aniž by jim sejmuli aspoň otisky prstů s tím, ať jdou na sever.

1 0
možnosti
Foto

No jo, pak přišli i čeští policisté na pomoc, byla jsem tam jako překladatelka, holt, máte pravdu, ale nemyslím si, že to bylo cíleně úmyslné. Díky za čtení.:-)

0 0
možnosti

I73v67a41n39a 52L93a41n35c74e

30. 6. 2019 11:39

Přijedou s nataženou rukou...., raději o tom ani nemluvit.... Napsáno R^R^R^

2 0
možnosti

:-)........Jako vždy, popsala jste to pěkně! Jak se dnes moderně říká.....vo tom to je!

Takoví pěkní, urostlí mladíci, někdy ve značkovém oblečení s "chytrými" telefony s nevyčerpatelným kreditem, jsou jich už v Evropě, tisíce! Jednou.....někdo zavelí, zbraně získat není problém a bude vymalováno!

já už jsem blízek smrti, ale.....co moje děti, vnuci a pravnuci? R^R^R^V

9 0
možnosti

Natahali si je a teď se diví.

4 0
možnosti
Foto

8-o8-o já si spíš pamatuji, že je ostatní nechali trochu ve štychu...

2 2
možnosti

Takových měst už je více...Kdo chce ještě vidět třeba Paříž, neměl by dlouho otálet, toto město bude za chvíli jako Athény:-P

9 0
možnosti
Foto

A na místě Notre Dame bude možná stát pro změnu mešita.

4 0
možnosti

Mám spousta známých a kamarádů v Reichu, z bývalého SRN a to byli vždy slušní a k utečencům vstřícní lidé a i když Merkel říká , že to Němci ustáli ( imigraci) , jejich vztahy se velmi mění,,,jen se ty nejslušnější obávají to říci veřejně...8-o

10 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik