Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No oni ti europoslanci i hlasují. A jak hlasují ti "naši" o tom se psalo už mockrát.

2 0
možnosti
PK

.... co dodat, doufám, že se Britům bude žíti lépe..R^

2 0
možnosti
FL

Zřejmě jste měla na mysli "turbulence"

1 0
možnosti
Foto

Františku, díky, opravila jsem to. A to tady mám vedle sebe bývalou kolegyni, úžasnou češtinářku, řekla mi, že je to jedno. Mějte se fajn.R^

1 0
možnosti
SN

:-)............píšete výborně, souhlas! Před několika lety bylo video, bylo myslím v pátek, poslanci se podepsali a s plnými kufry valili k východu. Když viděli reportéra s mikrofonem a kamerou, buď se rychle schovávali za roh, nebo se vraceli do svých kanceláří. Myslím,,,,,,,dostatečně vypovídající! Super džob! R^R^R^!!

1 0
možnosti
VV

Tak perfektne topredvedl soudruh europoslanec za KSCM Miloslav Ransdorf reporterum ZDF jeste predtim nez ho zatkla svycarska policie kdyz se pokouselvybrat falesnou smenku.

1 0
možnosti
Foto

Jj, vzpomínám si, myslím, že toto pak neustál zdravotně. Protože je mrtvý, vzdávám se jakéhokoliv hodnocení.

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik