Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Romane, je to tady nR^:-)ádhera, děkuji Ti.

0 0
možnosti
IL

I81v64a56n31a 76L25a24n54c18e

27. 6. 2019 12:11

Lochneskám a velrybám zdar!!, říkám, že jsem velryba, já vím, že ty přeháníš, a nejsi žádná lochneska. Krásný den bez antibiotik.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj zlatíčko. Jak se Ti vede? Už jste v Kalifornii??? Přeji Ti co nejkrásnější dny. Někdy se ozvi.R^

0 0
možnosti
JK

Vy jste spíš hodně ráda středem pozornosti, skoro to vypadá, že ji nutně potřebujete k životu...

3 0
možnosti
Foto

A Vy jste naštvaný, že jo? Prostě jsem taková, jaká jsem a nemám např. Vaše komplexy, abych Vás sledovala, protože jste pro mě píšící závistivec. Tak a je to.

0 0
možnosti
RE

A přitom je to tam tak super a dá se to prožít v jedněch kraťasech a tričku:) Přeji ti, abys byla Řekyně:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik