Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I85v26a46n66a 88L36a82n96c12e

15. 6. 2019 15:13

Más pravdu Katko, že máma je nejkrásnější slovo.V Bylo pár let, kdy jsem neměla se synem častý kontakt. Můj manžel nemocný čtyři roky, uplně jsem se uzavřela do sebe, nevolala jsem, neotravovala jsem, myslela jsem si, že kdo má největší právo naříkat je můj manžel... A potom po pohřbu mě syn začal bombardovat kontaktem a přijel sem za mnou a najednou to jeho: mami sem, mami tam, to bylo to nejkrásnější pohlazení po duši. To byla slova, která jsem potřebovala... Nejsem rodič jedna, jsem máma...VVVV

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, krásný komentář, děkuji Ti moc.VVV

1 0
možnosti

MOžná "tatínek" a "maminka" budou jednou ilegální slova.

2 0
možnosti
Foto

Jiří, to by bylo strašné. Děkuji za čtení.R^

0 0
možnosti
Foto

J67o30s49e93f 27B83á75r90t36a

15. 6. 2019 14:05

Neumím si představit, že by dcera učila dítě místo máma rodič 1.

3 0
možnosti
Foto

Vezmu to z jiné stránky. Představte si, Katerino, kolik jen existuje literatury (i té české) - povídek, románů, básní - hlavně poezie, které mají ve svém názvu "Matka". ( Ale samozřejmě "Otec"). Dva příklady: Karel . Čapek - drama Matka, Jaroslav Seifert kniha básní - Maminka apod. Vzpomeňme na láskyplné vyznání Jana Nerudy - "Matičce. "Proto mi drahá tak milá má matička, že je tak maličká, že je tak chudičká. I kdyby byla snad menší než oblázek, v srdci bych ji nosil, jako ten obrázek. I kdyby byla snad svázaná v uzlíčku, přece bych miloval drahou mou matičku." Ne, ty naše maminky, ani tatínky, si nesmíme nechat za žádnou cenu vzít... V A tu malou aktivní "Gretu" tak trochu považuji za poslední "výkřik módy". Existuje přece v Evropě (ale i jinde) staletá tradice rodiny, kterou si bez táty a mámy nedovedeme vůbec představit, a nějaké nové, tzv.moderní trendy, by neměly mít sílu ji změnit. K tomu tu malou dívenku Gretku nepotřebujeme. R^ Zdravím Vás, Katerinko, do dalekého Řecka. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Paní Mirunko, posílám pozdravy a velké poděkování z Řecka. Krásně jste to napsala. Děkuji a děkuji ještě jednou.V:-)R^

0 0
možnosti

Mně zase přijde, že ta zmiňovaná Greta by spíše byla pro variantu "rodič 1 a rodič 2", doufám, že se mýlím...

2 0
možnosti
Foto

Mohla by být. Použitelná:-/

1 0
možnosti
Foto

Jo jo, pokrok se nedá zastavit. Já už v běžném hovoru slovo "matička" taky vůbec nepoužívám, natož pak šroubek. Prostě na součástku č. 1 namontuju součástku č. 2 a je to. :-)R^

5 0
možnosti
Foto

Šrouby a matice, totˇ je ta spojnice;-)

2 0
možnosti

I28v60o 80B14o70u48š45e

14. 6. 2019 22:50

Marně přemýšlím, jak může nějaká rubrika v nějakém úředním papíru zničit moji rodinu. Natož nějakou tradiční.

1 0
možnosti
Foto

No jo, ale ..... nicméně díky za čtení.

0 0
možnosti

H71o27n32z36a 42V17a48c66e58k

14. 6. 2019 19:38

Když rodinu má držet pohromadě hlavně láska... Jenže ta prohrává těžce na body se sobectvím...

1 0
možnosti
Foto

Láska je ,,nadstavba". Základem je zodpovědnost. Obou. Neb svazkem, atˇ volným", či jiným, má převládat ona zodpovědnost. A to již ne toliko za sebe!

0 0
možnosti

R94u55d38a 93S92l87a56v68í22k

14. 6. 2019 19:04

Ne, nikdo slova MÁMA a TÁTA vymazat nechce.

3 1
možnosti
Foto

Nojo. Ale když vono je to tak ńák genderově až nevyvážené. Prej;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik