Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H51a44n53a 61V34l39k70o61v20á

17. 5. 2019 20:08

Víte, když tu nedávno byl zmíněn ten případ vraždy dcery v přímém přenosu, říkala jsem si že to nejde přežít se zdravým rozumem.

A teď tohle....považuji se za docela silnou ženu,ale když jsem o tom přemýšlela, já bych asi nezvládla žít dál. Udržet by mne mohla snad jen péče o druhé dítě nebo našeho psa....

Vzala jste to s Oli za dobrý konecR^

2 0
možnosti
Foto

Haničko, díky. Všimla jste si, že bez přičinění už začali admini z diskuze hlídat ty napadající? Vůbec jsem netušila, že je už hlídají. Nemám na Vás spojení.

1 0
možnosti

I71v81a11n62a 70L11a90n45c60e

17. 5. 2019 13:54

To je pravda, ztráta dítěte je ta největší ránaV, přeji Mery brzké uzdraveníR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik