Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

O,je, USA vytváří dezinformačni udajei o sto šest. Překrucují pravdu, vytrhávají z kontestu, jmenovala bych média, která jsou tím nejvíce známá, jako: CNN, MSNBC, CBS.., tváří se demokraticky, ale to je na oblbnutí lidí. Divím se, kam až se svou lží dokázou zajít, a jak jim to vůbec někdo může věřit.

0 0
možnosti
JF

Tk není divu, že si dezinformační médium pozvalo na dezinformace dezinformátora.;-)

Dobře jste to vystihla.R^

5 0
možnosti
VB

Mně ten rozhovor připadal jako výňatky z knihy Kladivo na čarodějnice - tam byly návody, jak poznat čarodějnici, tady nám na stejné úrovni bylo prezentováno, jak poznat dezinformaci. Asi tak na stejné myšlenkové úrovni.

6 0
možnosti
DR

Kousek jsem viděl než mě to přestalo bavit. To byl takový typický Votápek 2, čili opět nestrannost a vyváženost sama.

8 0
možnosti
LC

Já se chvílema fakt i smál, za jaké "analýzy" jsou ochotní platit.

5 0
možnosti
LB

Jistým znamením o názorové zaměřenosti, eventuálně dokonce předpojatosti dotyčného odborníka, nebo často "odborníka", je samotný fakt, že ho zvou do pořadů České televize.

5 1
možnosti
JS

No vidíte, že s vámi taky můžu souhlasit a dát karmu R^

3 0
možnosti
Foto

Bylo by obré podložit nějakým konkrétním důkazem. Pro Rusko a Čínu se vždy uvádějí. Jinak se pohybujeme v rovině "já si myslím", což má nulovou vypovídací hodnotu. Zatím jsem nikden nenarazil na to, že by třeba Velká Británie na státní úrovni podporovala šíření dezinformací. Což je na druhou stranu poměrně přesně prokázané u obou zmíněných velmocí. Kupříkladu ta oblíbená ruská, že úplně stejně se chovají i jiné velmoci,

5 0
možnosti
RE

Nemusím ho rušit, ani jsem si ho nezaložil:-)

3 0
možnosti
OP

Vy nevěříte, že by jiné státy nešířily dezinformace, já to formuluji tak, že to vím - věřit je takový pofidérní výraz :-) R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik