Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsem se, vážená, naučila na Vašem blogu, takže nebuďte k sobě tak sebekritická, i když chápu.

0 0
možnosti

Šikmá rovina je argumentační faul, který jste názorně předvedla tvrzením, že V.Havel svou amnestií zapříčinil znásilnění. To byste mohla také argumentovat tím, že to zavinili rodiče toho pachatele, protože ho zplodili. Víník je jednoznačně pachatel a nikdo jiný. Pokud jde o hodnocení V.Klause, zasloužil se o to, že v naší republice vznikla standardní politická scéna, reprezentovaná politickými stanami. To je pozitivní. OF bylo uskupení revoluční, jinak heslo, že strany jsou pro straníky, OF pro všechny, byl nesmysl, což potvrzuje rozpad OF. OF bylo dítě Havlovy nepolitické politiky, koncepce nepolitické politiky se pak paradoxně vyprofilovala v Babišově "protikorupčním" tažení a teď nevíme, jak se ho zbavit. Takže to je špatně.

2 0
možnosti
Foto

Pane Pavlíku, můj článek není zcela fundovaný, protože napsat do článku 3 roviny je prostě docela náročné. Takže proto z toho můžete mít i oprávněný pocit, jaký máte. Děkuji.

0 0
možnosti

...tak jsem se zdravě naštvala, protože tohle většina lidí co tu celou dobu prožili ví. Nezajímá mě "prd" pana ministra,ale co co se dělá pro lidi,aby měli co jíst,kde bydlet,opravdovou zdravotní péči a adekvátní život,co si za svou práci zaslouží,protože většina lidí má i dvě zaměstnání,aby vyžili. A to každého co sedí na vlivném místě nezajímá. a zákony? To jde s dobou každého politika .

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik