Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Pan Jágr coby pravoslavný věnoval časopisu "Meduňka" (http://www.mojemedunka.cz/) rozhovor na celou jednu stranu. Tak skvělé máme lidi i mezi vrcholovými sportovci.

K pojmu víra mne nyní napadá - "víra bez lásky činí fanatickým". Evropou bloudí plno fanatiků, kteří nepoznali od svých rodičů a vychovatelů co je láska, láska k bližnímu především. Pěstujme ji, přátelé...R^

1 0
možnosti
Foto

Jaromír Jágr přes všechnu tu povrchnost prostředí ve kterém se pohybuje bude asi docela duchovní člověk.

Najít v tom prostředí člověka se kterým by si mohl pokecat o víře asi není úplně jednoduché.

Jinak já to mám s vírou podobně jako Vy dřív - pocházím z věřících prarodičů, rodiče byli vlažnější, já jsem křtěná a přes jednu hluboce věřící babičku a spoustu věřících kamarádů se kterými jsem vyrůstala jsem ten pocit opravdové víry ještě nezažila.

Ale věřím ve víru, protože znám spoustu věřících lidí jejichž úsudku si velice cením.

2 0
možnosti
Foto

Paní Hanko, já také věřím, resp. nějak to neumím vysvětlit.Snad jenom, když má někdo v sobě boha, tak se nemusí modlit atd., prostě normální lidskou slušnost. Děkuji za čtení.

0 0
možnosti
AR

Ano, Jágr se nechal pokřtít v Rusku jak tam hrával hokej!!

1 0
možnosti
Foto

J13a13n 83Š57i75k

1. 5. 2019 16:12

Krásný článek paní Katerino :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik