Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I33v17a60n92a 88L43a92n71c41e

22. 4. 2019 23:02

To je nádhera!!I já mám husí kůže po těle kdykoliv slyším..., i když jsem nevěděla, jak se tanec jmenuje. Miluju tu hudbu, miluju ten tanec, tanečníkovo soustředění na hudbu...Ráda bych se tanec šla naučit, ale nevím, jestli v mém věku je to ještě možné. Díky za blogR^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, jasně, že je to možné, naučím Vás to, jste trochu daleko, ale klidně.R^R^R^

1 0
možnosti

Krásný blogR^V. Děkuji vám Katko i za krásné hudební a taneční ukázkyR^R^.

1 0
možnosti

Katy, miluji tvoje vzpomínání. Píšeš příběhy srdcem i duší. Cítím tu zvláštní řeckou holku a pak i ženu, která se věkem příliš nemění. Ten temperament je všudypřítomný, emoce z nich stříkají. Jsou to vždy silné příběhy a zůstávají ve mně, i když někdy bolí. Řečtí kluci byli mí oblíbení přátelé, s nimi jsem jako dívka prožila nejednu řeckou zábavu. A pokaždé jsem odcházela šťastná. Ano, Řekové jsou mému srdci velmi blízcí. A tance tak hluboké a pravdivé, tiché a vnitřně usebrané. Podívala jsem se na YT a zase mě to přeneslo do dávné minulosti. Psal se rok 1970 - 1975... děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Bohužel pro nás neznalé je to jen to, řekové pouze tančí, ale práci moc nedají.:-P

0 0
možnosti
Foto

Speciálně Vám zatančím, ale musíte být trochu dát, abych Vám při výkopu neublížila. A ještě něco, Řekové jsou národem z kolébky kultury, takže velké Ř.

1 0
možnosti
Foto

Katerino, jste krásní lidé, jak vnějškem tak vnitřkem. Ale kvůli horku tam nevkročím, je mi líto. Já eskymák bych se tam vypařil. Děkuji za krásný článek a ukázky tance, ten bych možná zvládl, ale někde v NorskuR^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, ve Velice díky pohoří Kissavos vedro není, když je, tak zalezeme domů. Ale jinak slunečník a moře, fakt tam nejsou ta šílená vedra. Díky za čtení.R^R^R^

0 0
možnosti

Hezké vzpomínání, včetně ukázek tanců.Znám to jen z filmů,tak jsem si to ráda přehrála. Díky+karmaR^R^

1 0
možnosti

Krásné povídání, Kateřino.

A předběhla jste mě s tím závěrem. Právě jsem chtěl poznamenat, že mi to trochu připomíná životní styl Řeka Zorby...když Vy jste to ale zmínila už v závěru sama. :)) To je krásná kniha, jedna z mých nejoblíbenější..plná životních mouder.

Řekové mají poněkud více v krvi tu chuť do života ventilovat ven. Takový ten epikurejský způsob života. Vybavuji si především závěrečnou scénu, kdy se jim po několikaměsíčním snažení a velké finanční investici zhroutila ta lanovka, na které tak usilovně pracovali. Ale místo naříkání a bědování se rozesmáli a zatančili si na pláži. Nádherný příběh. Zpaměti si pamatuji několik hlášek. Tak tady jedna z nich: ''Life is trouble, only death is not. To be alive is to undo your belt and look for trouble.''

Karma.

1 0
možnosti
Foto

Jj, milý Adame, je to sice jiný tanec, kerý vznikl na základě filmu Řek Zorbas, nyní ho učím jak děti, tak i dospělé. Ale zimbekiko je vážně tanec Řeků. V toma tanci je naprosto všechno, je náročný, každý ovšem tančí sám za sebe, tak jak by to mělo v životě být. Díky za čtení, ale hlavně díky za to Vaše vnímání. Viděl jste ten film? To musíte, to fakt musíte vidět.R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS