Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líbí se mi váš způsob života i psaní. Měla byste být zvolená za prezidentku, Katerino. Povedené dny velikonoční, nám začaly smrti tchyně, omlouvá ji její 95. Díky za pobavení skoro osmdesátníkaR^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, upřimnou soustrast, ale dožila se krásného věku a navíc vedle Vás, takže měla určitě i krásné odcházení. Jinak se usmívám, protože jsem ráno byla dlouze přesvědčována, ať jdu kandidovat. No tak nějak. Držím stále palce a pozdravujte všechny Vaše holky.R^R^:-):-)

0 0
možnosti
HT

Katko ty nezklameš,zase jsem se zasmála, děkuji za "holý zadek":-)to přesně jsem potřebovala pro zlepšení nálady mezi škarohlídy,kterými se to všude hemží, prima den a zase něco napiš ať se zasmějemR^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

No tak ve vašem věku mi už tak ani nebere, že chodíte naostro, ale tak nějak mě napadá, že budete mít dost lehké spaní, nebo opravdu nekvalitní bydlení když slyšíte všechny okolo. Já tedy okolní spolubydlící opravdu neslyším a to je nás v domě 36 bytů a z toho alespoň polovina má balkony, nebo terasy.

2 0
možnosti
Foto

No Vy jste éro... jinak jasně, nač svazovat ženy nějakou gumičkou :-)

2 0
možnosti
RE

Tak Jaru je tedy Řekyně! Já musim mít vždy něco extra:-);-D

1 0
možnosti
Foto

To ano, její temperament by tomu zcela odpovídal. ;-D:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS