Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nedávno jsem viděl pořad Babylon, ve kterém byla značná část věnována Řekům, kteří se narodili a žili dlouho v Československu a pak se vrátili zpět do Řecka. Bylo až dojemné poslouchat, jak se o naší zemi pěkně vyjadřovali. Zatímco vy nemáte nic lepšího na práci, než na nás hledat hnidy. Viz třeba váš jiný článek "V závisti jste fakt jedničky" (https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=700836). :-/

8 1
možnosti
KT

Máme takovou partu a jak už jsem psala níže, mezi naše přátele patří Martha Elefteriadu, která nás několikrát zavedla na řecké dny, které pořádají domestikovaní Řekové. Nikdo z nich si nikdy nestěžoval, naopak jsou tu šťastní a spokojení.

Autorka by si mohla podat ruce s jistou bloggerkou, která, ač Češka, nenechá na svých spoluobčanech niť suchou. Nelíbí se ji tu, prosím, je to její píseň, ale představovat si, že ji neustále někdo napadá kvůli jménu a původu, to už je skutečně paranoidní.

7 0
možnosti
JP

Paní Katerino, to je mi líto, že Vám u nás není dobře. Svým nadpisem jste mě i naštvala, je to sprosté, ještě horší vyjádření, než když mi třeba chutná tvarůžek a Vy řeknete fuj, tvarůžek!

No co s Váma nadělám, stejně Vám to až tak nevěřím, že to myslíte úplně vážně. Prostě mediální osoby musejí provokovat. Četla jste báseň "Král Karel s Buškem z Vilhatric..."? Také dříve pociťovali i básníci obtíže s našinci. Také dnes je o obsazení naší země velký zájem, jsme v srdci Evropy. Jsme biti všemi novými prostředky, když chodím nějakým supermarketem, také pozoruji také smutné uhoněné lidi. Víru v Boha jim sebrali, a kdo je na tom s rozumem tak dobře, aby se dostal na úroveň Sokrata, který objevil jediného Boha vlastním rozumem a pro pravdu pravd žil i odevzdal život? I jiskřičky naděje ze zvyků jsou posmívány a stále nové ideje cizí zhouby nám tu tlučou média. Vy máte mnohý zdravý názor na věc, ale podporu či potěchu u Vás našinci asi hledat nemohou. Stejně je s podivem, že Řecko má svůj vlastní život i přes daleko delší Tureckou (muslimskou) okupaci, v Uhersku byli "jen" 200 let.

1 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, tak to nemusíte vnímat. Není mi dobře nikde, kde se dějí nelidské věci, ale jsem tady, tak píšu o ČR, mnohokrát jsem psala i o Řecku, ale to díky mému jménu zapadne. To je prostě fakt. Ale díky za Váš příspěvek.

0 0
možnosti
KT

Ještě jednou jsem si přečetla článek velmi pečlivě, předtím jsem ho jen prolétla a připadal mi jako běžný kvikot na zlé diskutéry.

Ale původní názor musím lehce poopravit. Nelíbí se vám tu a já se ani nedivím, každý člověk totiž od dostává to, co vyzařuje. Z vás kape nenávist, tak čemu se tak divíte.

3 0
možnosti
KT

To patří k článku Stydím se, bohužel jsem se překlikla.

0 0
možnosti
KT

Mezi mé přátele patří Martha Elefteriadu. Obě sestry jsou čisté Řekyně, žijí tu rády a šťastně, nikdy zde neměly negativní pocity jako vy. Martha je laskavá dáma a září jako sluníčko, jestli ta chyba nebude třeba ve vás.

Já tu žiju ráda, jsem tu šťastná a cítím se člověkem, tak nevím.

5 0
možnosti
Foto

Paní Trnková, to není jenom o pocitech tady, nejsem v tom sama, i Češi, především ti, co žijí napůl jinde, pak tady, mají stejný náhled. To není článek o tom, že tu nejsem spokojena, jenom poukazuji na některé věci. Abyste byla v obraze, tak já mám českou příslušnost, jsem tedy členem tohoto národa. V Řecku vidím zase některé negativní věci. A to vše je tím, že žiji ve dvou zemích, takže porovnávám neporovnatelné země, nejsem v tom sama. Tak to mají emigranti, jejich potomci, prostě všichni, co mohou porovnávat. Doufám, že jsem Vám odpověděla dostatečně, mohla bych pokračovat, ale to nyní není nutné. Mějte hezký den.

0 0
možnosti
BV

Mně přijde docela ne úplně "pěkné" napsat větu >>Je mi jedno, že ta paní asi nenávidí cikány.<<

Mně tedy rozhodně není jedno když vidím, že někteří mí spoluobčané nenávidí Romy. Stejně jako mi není jedno když si svou rasovou nebo jinou nenávist vylévají na Řecích, Turcích, Židech, černoších, muslimech apod. jen proto, že tito lidé mohou (ale mnohdy ani nemusí - a přesto je někteří naši spoluobčané nenávidí) vypadat jinak než většina populace.

A zrovna tak mi není jedno, když někdo podporuje strany resp. politiky, kteří si na štvaní jedněch lidí proti druhým postavili svou politickou kariéru. Konkrétně mám na mysli neonacistický holport kolem strany "Rozumní", součástí kterého je i naprosto neoddiskutovatelně neonacistická Národní "demokracie". Nic a nikoho zde v tomto příspěvku konkrétně jmenovat nebudu. Pouze to zde teď jen zmiňuji - abych upozornil na to, že ty rasistické projevy kritizované autorkou v tomto jejím blogu mají nějakou příčinu - a že v této zemi, bohužel, žijí lidé, kteří si na rozdmychávání nenávisti všeho druhu postavili svůj politický byznys. A tyto lidi by slušní (ale skutečně slušní, ne jen "Slušní" - ti jsou "slušní" asi zhruba stejně tak, jako jsou "Rozumní" "rozumní") - čili tyto lidi by slušní lidé rozhodně podporovat neměli. A pokud je někdo (ať už z jakéhokoli důvodu - věřme, že většinou jen z "pseudodůvodu") podporuje, nechť se pak zkrátka laskavě nediví. Toť vše, co bych rád po přečtení tohoto blogu podotkl.

3 0
možnosti
JJ

Dehonestovat a urážet lze pouze bílé "českomoravskoslezany", kteří nepochopili ty "pravé evropské hodnoty".

1 1
možnosti
MP

Snažím se nad takové příhody povznést.

3 0
možnosti
ZB

My Češi se sice neusmíváme, ale celkově žijeme v krásné zemi, která má dobrou budoucnost pro naše děti a jejich děti. Tak to mu v každé zemi na světě opravdu není.

6 0
možnosti
TK

No vida, a zjevně mezi námi žijí i neinformovaní optimisté. ;-);-D

3 2
možnosti
TK

A ještě k té hysterické hloupé reakci matky v šoku, z toho, že jste jí málem přejela dítě. Zkuste si toto provést v nějaké vyloučené lokalitě této menšině a pak porovnávejte. Pokud jim málem přejedete dítě, seběhne se celá ulice a budete mít velké štěstí, když to přečkáte bez vážného ůrazu. A že vám budou nadávat do bílých *** je to nejmenší. Také vás budou pravděpodobně vláčet po zemi za vlasy a kopat do vás. Skončíte u psychiatra a budete se bát vyjít z bytu. To není žádná nadsázka, tak se prostě chovají.

6 1
možnosti
TK

Mimochodem, to by se vám taky určitě líbilo, když jsem ještě jezdíval denně Brnem po Cejlu, tak bylo zdejší oblíbenou dětskou zábavou této menšiny na Cejlu a Bratislavské, být skrčený za zaparkovaným vozem, skočit vám těsně před auto a smát se vašemu zoufalému brzdění, vyplazovat na vás jazyk a plivat vám na auto. V létě navečer pak nebylo možné bezpečně těmito ulicemi ani projít (snad se to zlepšilo, dlouho jsem v těch končinách už nebyl). Žít v jejich blízkosti, možná byste chápala, proč první, co dotyčnou napadlo vzít do huby, když viděla opálenou ženskou, bylo to, co řekla.

0 0
možnosti
VT

ObhajujeteCikány, tak si přečtěte v dnešních zprávách o jejich "férovce" na muže v jeho vlastní zahradě...., možná změníte názor...[>-]

1 0
možnosti
Foto

Pane Vladimíre,

neobahuju cikány, ani Romy, kritizuji Čechy, resp. kritizovala jsem českou ženu, to je dost rozdíl. Takže cítíte ten rasismus, ano? Já ano.

1 1
možnosti
TK

Víte, on praotec Čech kdysi bohužel nedošel až k teplému moři, kde bychom se mobli celý rok povalovat, nikam nespěchat, užívat si siesty a teplých nocí, on to zapichl pod jakýmsi pitomým kopcem, v zemi, kde sedm měsïců v roce nic k jídlu neroste, pět měsíců je (byla) ) zima sníh a mráz a všichni se museli štvát a hromadit zásoby a komu se fo nepovedlo, ten se jara nedočkal, kdo byl drzý a kradl, ten měl větší šanci. A aby toho nebylo dost, tak po bitvě na Bílé hoře jsme museli ohnout hřbet, přežívat díky kolaboraci a zoufalému humoru, bez respektu k elitám. A to nám i zůstalo, ohnutý hřbet, zapšklost, podezřívavost.. Ale přesto moc hezčích míst na světě k životu není a hlavně jich velmi rychle ubývá..:-/

4 0
možnosti

Každý soudí podle sebe a svého okolí.

Docela Vás lituju. Já žiju v Čechách a Vámi popisovanou realitu, ve svém okolí, nevidím.

3 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik