Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Katy, tancem vyplavuješ endorfiny, psaním kontroverzních témat a psaním v emocích si přivodíš infarkt. Nadávej nahlas a tolik hodin, co se do tebe vejde. A můžeš u toho tančit na pěkně hlučnost muziku. No a až ti duši zaplaví hormony štěstí, pak piš. Doufám, že tě poté nenapadne psát v emocích, které ti krátí život. :-) Tak hodně zdraví a slunce v duši! :-)VR^R^R^

1 0
možnosti

No, paní Katerino, Vy jste patrně žena,která jde do všeho rovně a celým tělem, a k tomu ještě hodně energicky.Možná, že je třeba si občas říci...ale vždyť jsou to jenom slova...a nebrat to všechno tak moc vážně.Ty články, stejně jako denní tisk, mají jen jepičí život.A myslím, je to tak dobře,Nic neovlivníme, byť to v nás mnohdy jistě bouchá, ale upustíme svoji páru...na pár dní.Taky dobrý.Přejí další Ekg po klidnějším dní.Bude to jistě v pořádku.A držím Vám ve všem palce.

2 0
možnosti

Możná by to chtělo se tak nepozorovatelný

0 0
možnosti

Souhlasím s tím,že by nějakou tu korunu za blogy,které nás informují o dění nebo rady co a jak měl p.Babiš korunky dát. A těm co se tady jenom prezentují,aby byli zajímavější a ještě druhému,který je lepší závidí,to je čistě česká vlastnost závisti,víc k tomu nenapíšu,protože to moc dobře znám měj hezký den a nerozčiluj se srdíčko to nemá rádo.Něco o tom vím -hezký denR^ všem moudrým a lidským lidem,jestli ještě existují;-)

1 1
možnosti
Foto

Leono, tak jest. Díky moc za čtení. Já vím, že si mě najdou, ale to, co popisuji je prostě pravda, až na ironii z A. B.;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

Extrasystoly síňové nebo komorové většina lidí ani nevnímá. Já ano a jsem z toho vyděšenej, ale říkají, že to neni nebezpečné. Rozčilovat se kvůli blogu nemá vůbec smysl:-)

2 0
možnosti
Foto

Romane, pokud tyto nepřekročí 25 % činnosti srdce, tak se nic neděje. Nejlepší na jejich zbavení je chůze. Tak držím palečky, také jste moc citlivý člověk.R^V

2 0
možnosti
Foto

Poznámky o tom, že za blogy někdo dostává zaplaceno, mi způsobí nanejvýš záchvat smíchu. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ale nechat si nadávat úplně zadarmo je spíše k breku. Andrejko by vám opravdu mohl něco pustit :-)

2 0
možnosti
Foto

paní Kataríno hlavně klid-to víte je tu skupinka chlapáků kterým emancipovaná ženská s vlastním názorem vadí, a když se nebojí ho prosazovat tak to už je na chudáky kluky moc;-)zkuste napsat blog kde do nebes vychválíte politiku USA a Izraele, napište něco hodně hnusného o černoších imigrantech Palestincích islámu feministkách a genderu, nezapomeňte pochválit duchovní a rabíny a budete hned nejoblíbenější a denně budete v upoutávkách a nějaká ta cena vás jistě nemine-když tak jukněte pod mé blogy co všechno musím ustát já a pochopíte že za rozčilování to skutečně nestojí-ale je fakt když si vzpomenu jak naposledy odešel pan Hatem s tak chabým odůvodněním že paušalizuje, zatímco jiným bloger byl tentýž ten s neuvěřitelnými paušalizacemi v zaujálech, tak si říkám, že vás naprosto chápu-mimochodem pan Tomek se mě v diskuzu zeptal jestli by nevadilo když o mně napíše že jsem mrcha- a na můj dotaz adminům, zdá to patří do slušné diskuze hádejte jaká byla reakce? ;-Da pan Braun si dokonce pomlouvání a nactiutrhání dal do profilu-napsat o někom že je lhář bez dodání důkazu je ve slušné společnosti netolerovatelné ale zde normál...:-/

1 0
možnosti
Foto

Paní Katerino, bylo by škoda, kdybyste z blogu odešla. Je pravda, že se tu jedné skupině blogerů fandí, pociťujeme to denně. A proto si i oni na ty druhé dovolují... Dávno jsem vzdala, že na světě vládne spravedlnost. A je také pravda, že jakmile je někdo zařazen, má to zde snazší. Také je tu snaha držet se "hlavního proudu" (názorů). Někdy aby se tu člověk málem bál zastat se někoho, kdo se zde, na blogu, nemůže bránit. A víme, že většina lidí se vždycky přidá k těm, co jsou zařazeni na vrchní příčce... Psaní blogů je ale zájmová činnost, měla by to být i zábava, radost - a ne boj o to, kdo je lepší. Někdy se povede článek tomu, jindy onomu, i čtenáři jsou různí, každého baví něco jiného. Já si v článcích cením obsahovost , vtip a originalitu - a tu v Vašich textech nalézám. Pište a nenechte se otrávit. ;-)R^

4 0
možnosti
Foto

Kdysi tu bývalo více srandy... A proč by Vám neměly příslušet nějaké návrhy, jak tuto nudu tady zahnat? Každý by mohl vnést nějaký návrh a pak by se namísto obehrané soutěže o nejlepšího blogera soutěžilo o nejlepší návrh proti nudě... Já navrhuji zrušit oddíl "VIP blogeři" (co to je, musí se každá blbina převzít?) a místo toho zřídit oddíl "bloger týdne" - toho by dejme tomu každý pátek spravedlivě vylosoval počítač.

2 0
možnosti
Foto

Bývaly třeba soutěže s letní povídkou, povídkou obsahující konkrétní slova apod.

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik