Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Tak podle bytu se pozna character cloveka. Jenze character /jakykoliv/ musi mit kazdy, treba I bezdomovcec. Co s tim? Jeste tak pred 10 lety jsem mel, myslim ze moc hezky byt. Dnes mam krcalek za $600 mesicne, miluji tam jen sosku zeny na koni od nejakeho italskeho sochare, obraz s peknym ramem od bulharske malirky a knihovnu od vsech. Doma mne ma pritelkyne rikala, ze Spalu mam rad proto, ze jeho barvy jsou syte, neb pry mel poruseny barvocit. Stejne jako ja. A ta bulharska malirka.

1 0
možnosti
KT

Asi si pořídím řecké státní dluhopisy, když je tam tak pěkně

3 0
možnosti
Foto

Moře léčí, to je bez diskuze... já si bez něj (stejně jako bez lesa) nedovedu život představit :-)

1 0
možnosti
IM

Hezké počtení, byt je hezky vyladěný, příjemné a uklidňující barvy. Máš tam spoustu nádherných věcí, na to návod neexistuje. To musíš Katko cítit ze sebe..

1 0
možnosti
Foto

Zase pěkné, takové poklidné:-)R^

2 0
možnosti
HT

Hezké to máš,správný cit pro sladění barev i pohodlného bydlení,což panelák neumožní a moře už vůbec ne, i když jsem kdysi na něco šlápla a týden kulhala moře je nejlepší "antidepresivum", prima denR^

2 0
možnosti
PH

Z celého bytu bych asi nejvíc bral to moře.

1 0
možnosti
IL

Někdy bych také byla ráda, kdyby mě vlna smetla... ale to opět promluvila deprese.

KrásnýR^R^R^R^VVVV

1 0
možnosti
Foto

Je blbé období, divné. Ivanko děkuji.VVVV;-D:-)8-oR^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik