Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ohledně pana Soukupa jsem s Vámi zajedno

1 0
možnosti

Karma, no a takové monstrum kouká z každého rohu a pochybuje senilnímu staříka i...

1 0
možnosti
Foto

R^Kataríno chápu vás, také jsem ten typ který nesnáší bezpráví a podrazy, ikdyž se to netýká jeho osobně-už jsem přišla na to že v zájmu zachování dobré nálady a duševního zdraví je lepší jistá média prostě nesledovat-karma nejen za blog,ale i za empatii kterou často projevujete-empatie je ušlechtilá, ale dost špatně se v s ní v dnešním cynickém bezohledném a povrchním světě žije-vím co říkám;-)

3 0
možnosti
Foto

Libušku, tedy jako fakt, za tento komentář moc a moc děkuji, protože je také empatický. A protože cítíte, co jsem tam nenapsala. Díky moc. :-)V

0 0
možnosti

Protoze ziji dost daleko, nesleduji ceskou televizi a me znalosti o ni jsou vic nez chabe. Je to uz nejaky ten rok, co jsem /pres kompjuter/ videl poprve Soukupa v rozhovoru se Zemanem. Prvni co me napadlo bylo - boze, to je uroven, co to ta televise sehnala za vola /to neurazim, to me napadlo/ to uz nemaji nikoho lepsiho? Byl trapnej a vubec me tenkrat nevadilo, ze se Zeman opet chova, tak jak se chova k novinarum vzdycky chova. Teprve dodatecne jsem se dovedel, ze Soukup je majitel. Sok pro mne je, ze se stali kamaradi. I kdyz pan president, ktery tak miluje chudy lid se toci kolem bohacu /Kellner/ a ostatni jen kara./spis nadava jim./ Jeste radek k tomu Paroubkovi. I kdyz jsem nikdy nebyl fanda Petry, dnes na ni cenim, ze dokazala odejit. Od takoveho chlapa to neni jednoduche. Patri mezi lidi, kteri svemu idolu koupi ohromnou kytici ruzi, ale jsou-li odmitnuti, rozbijou ji s tou kytkou hubu. Jinak se omlouvam za par ne zrovna spisovnych vyrazu. Clanek se cetl pekne, pisete s lehkosti.

5 0
možnosti
Foto

Pane Ladislave, skvěle jste to popsal, naprosto se s Vaším názorem ztotožňuji. A moc děkuji. R^;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Katerino, při vstupu sem do diskuze jsem zjistil, pan Richard je dost natvrdlý. A vás chápuR^

1 0
možnosti
Foto

ááá pán sežral Šalamounův trus, že je tak bystrý za pár vteřin, anebo ve stáří už ten úsudek není co býval?

1 2
možnosti
Foto

Hezký pláč, ale špatný hrob. Proč pouštíte tuto obskurní stanici a potom se rozčilujete ned jejím obsahem? Mě by toto nikdy nenapadlo a to koukám i na Novu a Primu.

3 0
možnosti
Foto

Richarde, já ji nepouštím, píšu to, šla jsem přízemím a tam byla ta TV puštěna. Tak jsem si na chvíli sedla, možná na 5 minut? A stačilo.

0 0
možnosti

Kdo chce Soukupa sledovat tak ho sledovat bude, to je čistě jeho věc a jeho rozhodnutí a kdo ne tak přepne jinam. Čili úplně zbytečné diskuzní "starosti".

3 0
možnosti
Foto

Nepřeju nikomu nemoc. Ani to, co ji potkalo...fakt ne...pravda, z těch protagonistů nemàm vztah ani k jednomu. A co se týká nějaké opravdové lítosti...ve vybydlených panelacích a ve věčném rozprodávání žije mračna jiných žen, Kateřino. Soukup je děs, já ho viděla asi dvakrát a to jednou z billboardu. Ale zcela upřímně...Jistou zištnost paní Petry nechám stranou. Ale jí i Soukupa vygenerovala příležitost, a hlavně doba, na které má silný a velevýrazný podpis Paroubek. Je jednou ze zakládajících figur, kdy v čele státu sedí někdo, kdo devalvuje morálku natvrdo před zraky kamer, aby dal najevo, že se může všechno. Soukup prišel po čase totálního převrácení všeho jako generace, co po svém ''schopném'' tatíkovi konečně vidí vzrostlé stromy a na nich ovoce. Kdyby mistra Paroubka nebylo, do politiky by nevlezli ti, kteří se podepsali na dnešním stavu. Možná se pletu.

7 0
možnosti
Foto

Radko, spíše se nepletet. Děkuji za komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Nechce se mi to zpětně zkoumat, že nebyla to náhodou paní Paroubková, která píchla na pana Paroubka, že má v trezoru nezdaněný majlant?

1 0
možnosti
Foto

Je to možné, něco v tom smyslu je dole v odkazu. Ale kvůli tomu jsem článek nepsala.

0 0
možnosti

P26e54t13r 74B35u46r12i41a35n

30. 3. 2019 16:00

Soukup je primitivní manipulátor. Tak ho vnímám já.

7 4
možnosti

J36i68r47i 81V17r76a92b70e61c

30. 3. 2019 16:04

Přesně to,co podsvětlení čecháčci potřebují .

0 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS