Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Nevim. Skoro vsemu neverim. Nemohli sehnat holku?Svedl by kazdeho chlapa? Dodal bych jen tolik...Vazim si a povazuji za nejkrasnejsi pohadky, pohadky Oscara Wilde. Homosexualum neberu co je jejich, tvrdi ze se takovi narodili. Je tedy ma chyba, ze jsem se narodil normalni? Ze by me prebehl mraz po zadech, kdyby se me timto zpusobem dotkl. Naposled v Praze jsem s mym kamaradem znacne popil. On je normalni, jen napity blbne. Zacal me nejak moc objimat a jeho zena mu rekla - prosimte prestan, copak nevidis, ze se boji. Ohradil jsem se, ze se nemam ceho bat, ale ze me je to krajne neprijemne. Takze prestal.

1 0
možnosti
Foto

Tím, že tvrdí, že svede každého chlapa, tak to není gay, ale jiný tvor také na tři.

2 0
možnosti
Foto

Katko, děkuji za zajímavý článek, a přeji zajímavý konec týdne celé rodině! R^R^ Nestíhám diskuze, nestíhám blogovat. Ty moje poslední tři jsou docela skoro k pláči:-(

1 0
možnosti
Foto

Já rovněž přeji krásný víkend. Co se Vám děje? DržímR^R^R^

0 0
možnosti
VF

Český, ale původem Slovák.

1 0
možnosti
HT

Už jsem tu jednou na toto téma psala,že mám mezi nimi hodně přátel a příběh tohoto pána také znám, tak jen karma a jsem zastáncem těchto rodin i s dětmiR^

0 0
možnosti
RE

Hlavně, když ta "rodina" to dítě použije k dosažení svých ambicí, to je pak mejdlo:)

2 0
možnosti

Jeee! To je milý článek! Jak mám ráda některé heterosexuály, tak stejně tak gaye nebo homosexuály ( tohle slovo místo setjně připadá nějak moc vědecké, taky neříkáme “potkala jsem heterosexuála Petra”). Buď je člověk slušný nebo ne. Tak rozděluji lidi. R^ V

3 0
možnosti
Foto

Janičko, moc Ti děkuji, obávám se, že mnoho mužů se naštve, protože se budou bránit.VR^;-D

0 0
možnosti
Foto

Něco o nich vím, jednoho jsme měli v rodině, vzdělaný, komunikativní , kráčející encyklopedie, mnoho mi dal........četla jsem pečlivě, nechci hádat ani to není důležité, jen jeden mi do skládačky zapadá - RV...možná se pletu

2 0
možnosti

Neskládejte, je to úplně jedno.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS