Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten titulek určitě nepatří k povedeným. Jen bych ale chtěl autorku upozornit na jemnou nuanci češtiny, která jí asi trochu uniká. Mezi otázkou "kdy umře?" a "umře někdy?" je dost velký rozdíl.

0 0
možnosti

No potěš koště, nevšiml jsem si, že v podstatě totéž píše níže pan Štajnrt.:-)

0 0
možnosti

Tajemství tkví v jemných nuancich textu.

Umře někdy? v sobě totiž nese lehký tón absurdity, protože umře nakonec každý. Mluvčí se tím vlastně ptá , jestli je dotycny jako my, nebo jestli je nesmrtelný nadčlověk.

Kdežto být tam: Kdy už umře? by si teprve zasloužilo všechno to okázalé rozhořčení. Protože tam už přání zlého je.

2 0
možnosti

J11i85ř64í 11J18a34n55d75a

26. 3. 2019 12:39

Když se podíváte do diskuse uvedeného blogu, tak už předem víte, od koho budou pochvalné reakce a palečky nahoru. Kdo prostě patří do "party".

Party, která se drží hesla "nepochválíme-li se sami mezi sebou, nikdo jiný to za nás neudělá".

6 0
možnosti
Foto

R^Jiří, ráčila jsem si všimnout. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Já vím, že je to ošklivé, co teď napíšu, ale v případě našeho pana presidenta je jakási skrytá touha po jeho skonu logická. Protože o mrtvých jen to dobré! Protože dříve to opravdu moc dobře nejde. ;-D

0 6
možnosti
Foto

Pavle, je to ošklivé, ať už máte názor jakýkoliv, toto se nepíše a nepřej. Ale že jste to Vy, tak zůstanu nad věcí.

2 1
možnosti
Foto

pane Turnera čtu ráda ale tenhle je titul mě také trochu zarazil-smrt je příliš vážná věc a lidé by měli vážit slova-takže vaše rozhořčení paní Kataríno chápu-ale četla jsem zde už věci, které byly více přes čáru a pro adminy asi nená snadné to vždy vyhodnit správně-mě například byl smazán komentář se slovem lůza zatímco zde v diskuze se to tímto slovem jen hemží-také mě zarazil případ který zmiňujete, kdy o víkendu byl stažen blog kvůli paušalizaci a ve stejnou dobu byl na upoutávce blog podobný který citací příkladů krutosti palestinských teroristů podpráhově sugeroval že Palestinci jsou krutí jako národ jako celek.:-/takový dvojí metr se mi fakt nelíbí ale nehodnotila bych zda to bylo odlišným způsobem intepretace či úmyslem-za článek dík a karma

2 0
možnosti
Foto

R^VLibuše, já děkuji za kvalitní komentář. Vážím si toho.R^

0 0
možnosti

Nemá smysl se rozčilovat kvůli nějakému Turnerovi, kterého sžírá tupá, primitivní nenávist. Věnováním zbytečné pozornosti kypí těmto lidem jejich paranoidní ego. A nemá cenu se rozčilovat kvůli adminům, kteří měří všemožně, jen ne každému stejným metrem.

13 1
možnosti
Foto

Lukáši, víme, souhlasím také s Vámi, jenom někdy člověk prostě udělá takovou malou revoluci. Jak píšete......Hezký den.R^

0 0
možnosti
Foto

J23a47n 13Š81i30k

26. 3. 2019 8:29

Autor článku v něm sice smrt nikomu nepřeje, ale ten název se mi taky hrubě nelíbí. Každý máme v sobě nastavené nějaké hranice a tu bych v mém případě nepřekročil. V tomto s Vámi souhlasím. Jinak admini to lehké zrovna nemají a nedokážu úplně posuzovat jejich kroky. Tedy vyjma sebe. Co mi vytkli, bylo vždy oprávněné.

7 0
možnosti
Foto

Milý Jane, souhlasím. Nemají to lehké, ale takový název bych nedala a to z důvodů, které bych tu opakovala. Napsala jsem svůj názor, ne kritiku. Děkuji.R^

1 0
možnosti
Foto

Ono to Kateřino není o ničem jiném než schopnosti komunikovat.Když Vy taky hned vypěníte :-). Ten článek jsem si šel schválně přečíst a on mu tam nikdo smrt nepřeje.Málo spolu mluvíme a snadno se urážíme. Přitom, pokud mluvit začneme, máme vždy mnohem víc společnýho než rozdílnýho. A beru to podle naší komunikace. Já sám blogery, které dehonestujete (ona známá véčka) mám v blogerech roku... a přeci to automaticky nemusí znamenat že se seštěkáme :D

9 0
možnosti
Foto

Filipe, dobře, milý Filipe, já nepíši o obsahu článku J. T., ale o tom názvu. A ten mi vadí, tak jako vadí mnohým dle reakcí. Véčka, to je dobrý, to si musím zapamatovat, ještě tu je jedno písmenko, ale budiž. Hezký den.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Zvědavost mi nedala a mrkla jsem se do diskuze u pana Turnera, kdo chválí. Aspoň v příspěvku lékaře bych očekávala něco jako "nemám rád, ale takhle nadepsat článek, to se mi nelíbí". Mrzí mě, že smířlivé články končí v Hyde Parku a takový je propagovaný, anebo je propagovaný jako odstrašující příklad toho, jak by člověk neměl přemýšlet?

6 0
možnosti
Foto

Jejda, vidíte, já se ani nepodívala do diskuze. Pokud všichni myslí - myslíme - stejného lékaře,tak škoda slov. A moc Vám děkuji. Jdu se podívat do diskuze, já totiž ten článek nedočetla. Mě dostal ten šílený název.;-)

3 0
možnosti

Je to ve stylu: "Já teda nechci nic říkat, ale hlásit to musím." Z takového přístupu je mi šoufl, ale na umření to není. Vypadá to tak, že když nedokážete polemizovat s autorem, tak ho aspoň nahlásíte adminovi, jak nízké.

5 2
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS