Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Holtera na tlak jsem také už měla, nepříjemná aktivace byla v okamžiku, kdy jsem byla v Globusu u pultového prodeje. Ten zvuk donutil paní za mnou, že se mne dotkla a říkala, paní, něco Vám tady vrčí. Ano vrčelo, tak jsem se snažila jí vysvětlit, že to není nebezpečné. Stejně si mne podezřívavě prohlížela, když mne ještě dvakrát při nakupování míjela. Doufám, že monitorování srdce V a výsledky jsou u Tebe Katko v pořádku.

0 0
možnosti

Preji vam, abz EKG bylo perfektni.VVV Srdce je duleziteR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji. Ono bude dost zmatené, protože jsem měla ty tanečky, tak uvidíme. Nemám ho nandané z nějakého důvodu fatálního, je to jenom kontrolní stav, co a jak se změnilo při jiném přístupu - viz sportování atd. atd. Děkuji a přeji krásný den.VVV;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik