Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-Djako směju se, protože je to vtipně napsaný, ale jinak je mi tě líto, protože takhle starej losos v zažívacím traktu není žádná sranda R^naštěstí seš zocelená holka, co leccos vydrží ;-)

0 0
možnosti
Foto

My když jedeme do Čech a jsme nuceni z hladu navštívit jakýkoliv obchod, má žena šťouralka najde všude prošlé zboží. Sama v německých obchodech pracovala do důchodu a je zvyklá na německý způsob doplňování zboží... Proto na to pozor!!Jinak, milé děvče řecké R^;-D

0 0
možnosti
HT

Dost veliký průšvih,který se neděje jenom v Bille -jednala bych stejně,ale zavolala i dr. a ČOI.Jsem ráda,že to vše dobře dopadloR^

0 0
možnosti
IL

I26v71a85n86a 48L38a57n40c97e

21. 2. 2019 11:53

Znam to, znam, dlouho mi to trva, nez se rozhodnu k tomu, ze odted pouze salaty. Pritom je mam rada. Ale najednou panika: bakterie listeria je ve spenatu, potom v brokolici apod. a nez se nervovat, tak se rychle vratim k spatnemu stravovani. R^R^R^ Karma pro clanek a vam, hodne stesti, abyste ve zdravi napsala dalsi clanky.

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, fakt jo? Miluji špenát i brokoloci. Takže se stěhuji do Řecka, budu jíst olivy, naučím se pít ouzo a miluji smažená vajíčka. Moje babička se dožila 96 let, kdyby si nezlomila nohy, tak je tady do dneška.R^R^R^

1 0
možnosti
RE

"Ryba a host třetí den smrdí." 17 dní je tedy fakt dost. Je mi Vás líto. Losos je jinak fakt pochoutka:))

1 0
možnosti
RK

Opět se mi potvrdilo, že diety mají mnohem horší vliv, než se předpokládá. V souvislosti s tím se mi vybavil letitý článek mého redakčního kolegy ve studentském časopise. Byl prostě od přírody hřmotnější, ale dokázal toho využít ve svůj prospěch a k dobré náladě. Neprosazoval ono obvyklé: Až tlustý budou hubený, hubený budou studený. On tvrdil, že je pořád lepší se pořád nehroutit. Jak dodával: Ostatně co s holkou, na kterou nemůžeš ani sáhnout, protože by se ti ta kopie školní anatomické pomůcky rozsypala pod rukama... Bohužel, konzumní a především mediální vliv nás zbavuje nejen radostí života, ale občas i normálního myšlení.

2 0
možnosti
Foto

Králi Richarde, máte pravdu, nechci být hubená kost a kůže, ono to ani nejde, protože moje horní část těla je velmi výrazná, takže oko spočine tam, kde nikdy nebudu hubená. A souhlasím s Vámi, jenom jsem se rozhodla se dát do formy, zatím se mi to daří. Krásný den, králi.R^VVV

0 0
možnosti
JJ

J58a58n 43J54í17l37e57k

21. 2. 2019 8:00

Máte napínavý život :-)

0 0
možnosti
Foto

Myslíte? Ale jo, mám i bez toho lososa. :-)

0 0
možnosti
PK

No já ryby rád, ale přece jenom v mase mořských ryb se ukládají škodliviny z moře. Jak se zdá, větší problém než dioxiny nebo těžké kovy představují bakterie. A norský losos z farmy, před tím mě varoval kamarád, který do Norska jezdí 3 x ročně lovit. Bůček je lepší varianta;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Petře, šílené. Naštvala mě ta ignorace. No jo, tak jsem si pospala. Díky za čtení.R^;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

P45e88t75r 42J91o40h22n

21. 2. 2019 6:44

Kdybych alespoň pila alkohol, tak bych si dala toho frťana;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No, že jo? Proč já nepiju a to mám hluboký altový hlas, takže mi policajti dávají foukat - hele, dobré téma. Krásné ráno přeji, Petře. R^;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik