Diskuse

Nekecej!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J45o19s89e51f 23B94á54r51t50a

20. 2. 2019 11:30

Ještě že máme alternativu: Mirka Němcová, Benda....

0 0
možnosti
Foto

Když mluví AB, tak snad raději jdu do vedlejší místnosti dělat něco užitečnějšího. S panem Faltýnkem je to asi takto: on ví přesně, co má říkat, aby si udržel pracně vybudovanou pozici. V opačném případě by byl sám proti sobě - ale alespoň by možná říkal pravdu.

Z těchto a mnohých jiných důvodů nepíšu (pokud, tak zcela výjimečně) o politice. Tu a tam si přečtu noviny, ze zpráv zhltnu jen to, co snese můj žaludek. Takže Vás chápu. Přeji hezký den.R^:-)

1 1
možnosti
Foto

Milá Pavlo, rozumím Vám a dobře děláte. Také o tom nerada píšu, fakt si myslím, že je to zbytečné, kdysi jsem si myslela, že ne. I u mě je to výjimka. Moc děkuji za Váš koment a přeji krásný večer. Právě jsem dala článek, který ke mně prostě patří. A to není o politice. R^:-)V

0 0
možnosti
HT

Politiku už neřeším,je to pořád stejné,ale horší jak se chovají známí lidé,kterým pokud s nimi nesouhlasíš nebo jim nedáš laik,tak jsi spodina,jen on je král,např. včera všichni se rozplývali nad příspěvkem staré vrásčité ženy, jen jedna nesouhlasila a dost vehementně, až se rozhodl "bloknout",takže i lidi co nesouhlasí VIP člověku, že tlustí jsou hnusní, staří už nemají do ničeho kecat apod. a právě FB toho pána dostal na vrchol sledovannosti i když mu neodpírám, že je ve svém oboru dobrý.Takže i ne politici se chovají jako politici pokud jim sláva stoupne do hlavy a to je dost děsivé.Takže všem prima den R^V

1 0
možnosti
Foto

Kateřino, taky mám rád hezčí věci, než politiku.R^

2 0
možnosti
RK

Ve svém okolí mám muže, který je dokonce zastává velmi odpovědný post - ten v soukromí lže a vůbec ho nezajímá, že se to dá snadno dokázat. Takže jsem pochopil, že se řadí - podobně jako někteří politici - k sortě lidí, která lže a ještě tomu věří. A je schopna napadnout kohokoli, kdo by říkal něco jiného.

Mám bohužel obavu, že současná politická rétorika je nastavena tak, že kdyby tam přišel někdo čestný, zanedlouho ho a) vyštípají nebo b) ohnou, aby zapadl. Aneb ono známé: "kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti!"

0 0
možnosti
Foto

Jejda, králi Richarde, dnes jsem to nedávala, což bylo ostatně vidět i tím ranním článkem. Zato teď jsem dala mezi lid něco, co je pro mě velmi niterná záležitost. Děkuji a zůstaňte K. R.R^VV

0 0
možnosti
RE

Politici neumějí rozeznat pravdu od lži - tak to je přesný! Tesat do kamene!:) Oni už ale i mnozí jiní. Jak ale pozoruji naše mladé(nejblíž tedy moje a Jaru ale i mnohé další), věřím, že bude líp. Naděje umírá poslední:)

1 0
možnosti
Foto

R^politici lžou protože nic jiného než žvanit neumí a udržet se u koryt musí jak správně říkáte, když jim to lidi žerou, tak se nedá nic dělat-karma a přání pohodového dne-nedejme si politikou kazit náladu;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS