Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc krásné, paní Katerino. Z Vašich slov dýchá láska k lidem a k Vaší rodné zemi, Řecku... VR^

0 0
možnosti
RE

Tak jsem si přál, aby ho to Vaše objetí a políbení postavilo znovu na nohy:)

1 0
možnosti
Foto

Romane, kéž by. Je to vzácný člověk. R^V

1 0
možnosti
MV

Takovy Vaše psaní mám moc rád!

3 0
možnosti
Foto

P35e23t82r 97J60o62h12n

18. 2. 2019 9:35

Životem ošlehaná a s pokorou vám vlastní, zde ve vašich větách, je fajn to číst R^

Nicméně ba naopak říkej své sny nahlas, ač splněné nebo ne. Stůj si za nimi ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik