Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak ta překousnutá žížala kvůli kouličkám je boží;-D

1 0
možnosti
Foto

R^skvělá úvaha dík za možnost nahlédnout vám trochu do života;-)R^

jinak já chtěla být kosmonautka, zvěrolékařka, ředitelka planety alchymistka a taky jsem si umínila, že budu prvním člověkem na světě který neumře a bude žít věčně...nic z toho už asi nestihnu a přesto jsem se svým životem spokojená-sny se mají snít a život se musí žít

2 0
možnosti
Foto

No jo, vlastně jsem chtěla být kosmonautka také, ještě uvažuji o prezidentce, to probereme. A díky.R^:-)

0 0
možnosti

I89v69a50n82a 20L91a75n60c53e

23. 1. 2019 12:33

R^Chtěla jsem být kuchařkou, ráda jsem jedla. Naštěstí se to nevyplnilo. Můj nevlastní syn chtěl odmalička "vyrábět" počítačové hry. Už několik let je v Hollywoodu... sen mu prostě vyšel.

1 0
možnosti
Foto

Tak to je báječné, že mu vyšel sen. A obdivuji každého, kdo vaří. Nějak mě k tomu nic nenutí, vařil můj táta, můj manžel, můj syn, bratr, synovec a já vůbec neumím nic s těstem. Zato vařím řecká jídla, pokud jde o ryby, maso a zeleninu vůbec. Díky moc. R^

1 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem být kastelánem na hradě a moje sestra horskou službou v Tatrách. No jo, nesplnilo se, ale žijeme obě rády i tak.R^

2 0
možnosti

Vidíte, paní Zuzano. Jeden můj spolužák měl jasno už v deváté třídě, kdy na otázku, jak chce s takovým prospěchem existovat v životě, opáčil, že se bohatě ožení. A tomu pacholkovi to vyšlo.

3 0
možnosti

Vyvolaná reminiscence: vzpomněl jsem si na paní Fan Vavřincovou a její skvělou, vtipnou a bezprostřední knihu Lépe je být pošetilý, kdy hlavní hrdinka vysvětluje zhrzenému nápadníkovi jejich údajné zasnoubení: "Řekl jsi mi, že mi tu raketu nedáš, když tě nepolíbím. Bože, pro tak krásnou raketu bych políbila i žížalu!" Paní Fan mi vylíčila, že to mělo hodně autobiografický nádech.

Dále mi došlo, že jsem se nestal ani popelářem, ani strojvůdcem, což byl nadprůměr vyhlédnutých profesí někdy kolem 2. a 3. třídy základní školy. Naproti tomu knihy, divadelní scénáře, filmové dokumenty a výstavy realizuji, tehdy jsem na ně ani nepomyslel. I když... něco, za co mě většinou rodiče mydlili, mi dnes lidé děkují a v souvislostech i zaplatí. Ale nenazpívali The Beatles podmanivou píseň The Long And Winding Road?

1 0
možnosti
Foto

Králi Richarde, já ty Vaše komentáře miluji. Vážně. Ráda Vás čtu. Máte někde více stránek? A Vy víte, proč jsem to napsala, že?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik