Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-)R^když se někdo v práci nudí, tak tu pracovní dobu nějak vyplnit musí;-D

1 0
možnosti

P40e32t24r 85S62k22á25c47e49l

17. 1. 2019 21:49

Musíme jen zemřít. Jsem nakloněn legraci, ale pokud se někdo v práci nudí, svědčí to o neschopnosti vedení využít všechny schopnosti svých zaměstnanců. Před 100 lety u firmy Baťa nikoho nikdy nenapadlo, co s volným časem v zaměstnání. Protože žádný nebyl, byla smysluplná práce pro prosperitu firmy, firmy, která byla noční můrou u všech výrobců obuvi ve světě. Takže nudu v práci lze odstranit snadno, třeba studiem dokumentů, zabývajících se výrobním programem firmy. Ještě nejsme na tom tak, jak byla společnost v Pompejích a dobře víme, jak nakonec dopadli...;-)

0 0
možnosti

R^Práce s lidmi přínáší nejen úskalí, ale i mnohé "radosti";-D

2 0
možnosti

P14e62t81r 85S93k62á92c53e75l

17. 1. 2019 21:52

Což mi připomíná úsměvnou historku...zaměstnanec se nechal ohlásit u ředitele podniku s tím, že..."řediteli, prý jste mne zavolal. On, velkorysý šéf jen odvětil: "Podívej se do kalendáře a běž zpátky..". Bylo totiž 1. dubna.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik