Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^jednoznačně jsem pro velkodušné ženy;-)

1 0
možnosti

R^Mám kamarádku s podobnými problémy. Také ji radím, aby své předností náležitě uměla využít.

1 0
možnosti
Foto

Díky. ;-)Směle bych s Vámi bych podepsala petici horující za velkou duši žen. Ach jo, chápu Vás. Co já jsem se kvůli (nim) (už od puberty) natrápila...Všechny oči mužů směřovaly vždy jen na jedno místo. Ale těch Vašich peněz za tu bolestivou proceduru bylo škoda, Ještě štěstí, že mi jedna zdravotnice, sestra z chirurgie, zavčasu řekla - "nedělejte to, je to hodně ošklivá operace". Poslechla jsem ji - a dobře udělala. R^

0 0
možnosti

;-DNejaka fotka pred operaci by nebyla?

1 0
možnosti

D29a61v39i58d 34V17l32k

9. 1. 2019 12:42

No co k toumu jako chlap mohu říct? Já z toho pochopil ,že prostě máte velkou duši a srdce a to ostatní se přizpůsobilo;-)

1 0
možnosti

Tak to věřím, že psala Kateřina. Žena, která i do případného dramatu vdechne i ženskou něžnost. Žena s velkou duší V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS