Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ten, který je jako Bůh

Míša, nebo-li Myšák, není nikdo jiný, nežli Michal Pohanka, kvůli kterému jsem rozbila klávesnici, jelikož jsem na ni spadla při čtení jeho příspěvku, kdy jsem se řezala smíchy, až mi zaskočil i karbanátek - skončil na monitoru.

Vůbec jsem nemohla spát, měla jsem díky M. P. děsivé sny, což vidíte, v kolik hodin je článek publikovaný. Cítím se jako bych pracovala v Kolbence, tak moc jsem z toho Míši rozsekaná. Dala jsem si překapat kávu a místo kávy jsem do kávovaru nasypala sůl. A tohle se mi mohlo stát jenom díky tomu, že sůl je nad zlato. Michal Pohanka mě prostě strašil celou noc.

Tento roztomilý bloger napsal článek, který fakt nemá chybu. Ovšem nutno dodat, že jeho článek je tak vynikající díky tomu, že jsem ho inspirovala mým článkem já, jak se u něho dočtete. Samozřejmě očekávám nějaké poděkování nebo dárek. Spíše bych brala ten dárek.

Trochu mám problém s tím, jestli mu mám říkat Míša nebo Myšák? Na konci tohoto příběhu bych se mohla rozhodnout. Ve snu jsem mu říkala Myšulko, protože si na jeho tlustém břiše hrála roztomilá myška a Míša ji tahal za ocásek. To se myšce nelíbilo, takže mu zdrhla. A nastalo pro Míšu další trauma.

Sportující Myšák.

Kdyby neměl příspěvek Michala Pohanky podobný nadpis jako ten můj, tak by si ho asi nevšimla, což by byla neuvěřitelná škoda. Můžete posoudit sami - viz odkazy. 

Narodila jsem se, bohužel, se spasitelským syndromem, který jsem zdatně po léta práce s těžce nemocnými dokrmovala. A s takovým syndromem jsem v kleštích. Michal Pohanka má problém s trenýrkami a já mám problém s podprsenkami. Co teď?

Sice jsem se u jeho článku smála z plných plic, ale stejně mám úplný komplex z toho, že on musí skákat v nějakém rybníku, kdežto já si skáču v moři, což vzhledem k jeho talentu a k jeho smutku, že má v sobě plno lásky, velmi těžce nesu. 

Uklidňuje mě jediný fakt, že v této celosvětově složité politické situaci je na světě člověk, který má stejně těžký osud jako já. Jemu se zdá o Romanovi Šebrlem a o jeho vypracovaném břiše, mně se na dnešek zdálo o Michalu Pohankovi a jeho ohromném břichu. Vzbudila jsem se s pláčem, skočila jsem k otevřenému oknu, potřebovala jsem se nadýchnout. Přesně jako v americkém filmu, jenom tady nebyl nikdo, kdo by mě objal, opět jako v americkém filmu, a zařval: "I love You."

Chvíli jsem uvažovala, jestli nemám skočit na skleněnou střechu zimní zahrady, abych se sklouzla, airbagy mám, tak o co jde? V tom snu se mi ještě zdálo, jak se Myšák dře na ten břišní pekáč buchet, jak je mu líto, že se tak vyžral ("vypapal"  by nebylo správné slovo) a nemůže sehnat trenýrky. A pak se mi zdálo, jak mu domlouvám, ať se na to vykašle, ať chodí na ostro. A proč by se měl dřít, proč by měl cvičit, proč by měl hubnout? A začala jsem strašlivě plakat a zároveň se hystericky uklidňovat, že u něho se nejedná o hříčku přírody, že si za to může sám.

Nakonec jsem se nesklouzla, protože mi tam překáží lípa a já byla strašně vystresovaná. Prostě venku mrzne, tak proč bych se měla klouzat? Konečně jsem začala dýchat normálně, jelikož na rozdíl od Myšáka denně cvičím, lámu si u toho moji bolavou páteř, ovšem pekáč buchet už pomalu bude vylézat, což je naprosto nepodstatné až na to, že musím u cvičení dělat nádechy a výdechy. I proto jsem ten děsivý sen vydýchala. Až tak!

Největší újmu mi však Myšák způsobil, aniž by to tušil, že mi připomněl mojí návštěvu sauny v Rakousku, omlouvám se Michalovi, jestli sjíždí jenom nějakou českou hůrku, kde není hotýlek se saunou, kde možná není vůbec žádný hotýlek - zase jsem odbočila. Nechci mu působit další trauma.Takže znovu. 

Byla jsem lyžovat v Rakousku a v dámské partě jsme šly do sauny. Bohužel, do společné sauny. Docela jsem se potila, bylo mi fajn, pak se objevil chlapík, který měl tak velké břicho, že jsem zvědavě koukla na jeho přirození, ale ono tam nebylo. Byl tam takový divný kožený knoflík s dírkou. Jeho ruce se opíraly snad o tunu tuků a já přemýšlela, jak si může takový chlap utřít zadek? O tom, jakou techniku používá, aby se mohl vyčůrat s tou dírkou jsem raději ani nezvažovala. Udělalo se mi špatně a pádila jsem na pokoj. Jenomže na pokoji to šíleně smrdělo, protože kamarádka Miruna nevěděla, že mám svoji narvanou peněženku i s kartami schovanou v troubě. Než na to přišla, tak byly spečené karty a rozteklá peněženka se fakt jíst nedala. Zkusila jsem cucat kovovou jednoeurovku, ale nechutnala mi. Kdyby se tak dělo denně, tak jsem vychrtlá jako Angelina Jolie.

Co je pekáč buchet a vycvičené břicho, ruce, nohy apod. oproti bystrému humoru Michala Pohanky? Nic, velká nula. A já chci, moc to chci, aby si to uvědomil, aby věděl, že se narodil proto, aby denně psal svoje články, dokonce povinně, jelikož jeho humor nelze jen tak vycvičit. Je to dar od boha. Michal je k tomu předurčen i svým jménem, jehož původ je hebrejský. Výklad jeho jména je naprosto famózní:

"Ten, který je jako Bůh," a "Ten, který je Bohu podobný."

Myslím si, že jsem našla i odpověď i na ta moje prsa, která jsem si nechala kdysi zmenšit, což jsem také podrobně rozepsala sem do blogu - viz odkaz dole. Bylo to zbytečné, navíc hnusně bolestivé. Ale už vím, proč mi znovu vyrostla. Protože se mi můj mozek nevejde do hlavy, tak proto. 

Konečně se dostávám k závěru. Michal bude mít obdobný problém jako já. Jeho inteligence se mu vráží do břicha. A to je v pořádku, nechala bych ji tam uloženou. Kde ji najde? I kdyby byl Myšák samotný bůh, tak inteligenci a humor si nelze koupit za žádné peníze. Aha, ještě se nedá koupit rozum. 

Dokonce jsem se uklidnila natolik, že mi není líto nějaké rozmlácené klávesnice a zacákaného monitoru od karbanátků - to snad někdy vyčistím. A na Mišu i na Myšáka se vykašlu, budu mu říkat Michaeli - zní to tak vznešeně, že si nikdo nevšimne žádného břicha.

Ach, Michaeli, klidně vzdychnu i v cizím jazyce "ach und och," aby věděl, že umím i německy, snad se z toho někdy dostaneme. 

P. S.

Jako správná řecká žena bych mu měla ty trenýrky ušít. Ovšem nemusím být stále správná, že ne?

http://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=696894.

http://michalpohanka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=697064

http://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=695317

Autor: Katerina Kaltsogianni | neděle 20.1.2019 6:51 | karma článku: 0 | přečteno: 783x
  • Další články autora

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma: 14,53 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma: 12,83 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma: 21,58 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma: 14,31 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Možná to hodím Pirátům, Aneb kdo naočkuje voliče nejlépe

Na můj předchozí článek "Hodím to Babišovi...." jsem dostala okamžitou reakci mediálního mluvčího Pirátů. Napsal mi podrobný e-mail o tom, jak je strana Pirátů šikanována, že jsou to výmysly ze sociálních sítí apod. No tak uvidíme

29.8.2021 v 10:41 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty zavraždil ženu, tělo rozřezal do dvou kufrů

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:22

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik