Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Na co vakcínu, když se tady pozabíjíme navzájem?

Na mojí dlani byla jasně vidět kanyla na infuzi, kolem krku korzet, mastné vlasy svědčí o mém zuboženém stavu, jak lítám z nemocnice domů a zpět. Moje kdysi zlomená páteř se ozvala. Nic nebudu řešit, nemá to smysl. Na co vakcínu?

Nemůžu moc sedět u počítače, stejně jsem nemohla psát, protože jsem měla dlouhé nehty, které jsem zkrátila, ale za jakou cenu? Jo, Vietnamci podražili a já tam trpěla s tou krční páteří. Myslela jsem si, že to dám. Nakonec jsem to zvládla. Ještě jsem se zdržela, protože jsem chtěla mít na prstě srdíčka. Vybrala jsem si černou barvu, aniž bych tušila, proč tak činím.

Jela jsem do FN na nějakou kontrolu a byla jsem strachy bez sebe, kolik "coviďáků" se tam kolem mně rojí. Konečně jsem tedy chtěla zastavit u jednoho obchodu, kde jsem si potřebovala vyzvednout vánoční dárky. Tak jsem zastavila, protože na té straně, kde jsem zaparkovala svoje auto stálo plno aut a já byla ráda, že jen vyběhnu, zaplatím a vrátím se hned. Omyl.

V malém obchodě bylo cca na 15m2 asi 6 osob, u pokladny stála stará babička, tak jsem si prohlížela nějaké věci, protože jsem tu babičku litovala. Chtěla jsem být od lidí dva metry, ale nepodařilo se mi odstoupit ani o půl metru. Zazvonil mi mobil a slyším, že mám letět k autu, že tam jsou měšťáci. Kurňa, co jsem zase provedla? Ale letěla jsem tam, chvíli jsem si připadala si jako hvězda na červeném koberci v Hollywoodu. Na jedné i druhé straně stáli "milí lidé," kteří na mě křičeli. Konečně měli důvod dát průchod svému vzteku za všechny ty zmatky s karanténou a s covidem. Byla jsem na ráně. Navíc jsem na sobě měla červenou bundu.

"Dejte jí, co proto," řvala další babička, která měla na rozdíl od babičky u pokladny sílu a třásla se radostí, že může křičet hanlivá slova. V klidu jsem si sedla do auta a chtěla jsem uvolnit to, co jsem zavinila. Tramvaj nemohla projet. Policista na mě křičel, že chce doklady a já na to, že srovnám auto. On na to, že ne, že nejdřív doklady, já na to, že raději vyřešíme tu situaci stojících tramvají, kterou jsem skutečně nechtě zavinila.

Dívala jsem se pozorně na oba chodníky, jak se tam srotili lidi, kteří mi potřebovali nadávat. Trpce jsem se usmála a odjela do uličky, kde jsem čekala na kontrolu a pokutu. Na policajta, který byl malý jako trpaslík a měl poplivanou látkovou roušku nikdo neřval. O. k., budu platit, protože jsem si nevšimla, jak špatně stojím. Tramvaj opravdu nemohla projet.

Kdyby to bylo v září, tak je to o. k., ale je prosinec, já sem vybledlá, nejsem ani opálená, přesto jsem opět slyšela spojení "černá svině." Především jsem zaznamenala, že policajt po mně chtěl povolení k pobytu a já trvala na tom, že ho nemám.

"Tak půjdete s námi," řval prťavý policajt naprosto neoprávněně, musel by zavolat státní policii.

"Nepůjdu, i když to povolení k pobytu nemám," odpověděla jsem a nechala jsem ruku s kanylou trčet ze staženého okénka naschvál, aby mě trochu litoval.

Omyl. Policajt vyskočil asi deset cm nad zemí, měl radost, jaké divadlo dělá lidem, jak je důležitý. Já byla v klidu a dala jsem mu občanský průkaz a odjela do postranní uličky.

Prostě jsem díky těm ukrutným bolestem a sledování situace v nemocnicích usoudila, že to nemá cenu se bát covidu. Když ke mně přijeli za tu dobu 3 x záchranáři, tak jsem se dívala na jejich špinavé oblečení, nevhodné roušky a bylo mi jasné, že v té sanitce přede mnou odváželi i někoho s covidem. 

Oblečení záchranářů nechci hodnotit, mají toho hodně, jsou to velmi obětaví lidé, ale proboha živého, kde jsou nějaká hygienická opatření? Já vám odpovím - nejsou. Buď jste psychicky odolní, tzn., že máte dobrou psychickou imunitu nebo ne. 

Během mého polehávání jsem četla o psychickém stavu národa českého, který popisuje ředitel Bohnické psychiatrické léčebny, pak jsem četla o vakcíně, o které vůbec nic nevíme. Potom jsem se dívala obří letadlo z Etiopie, které odváželo z Číny vakcínu, vyvinutou tam, kde se koronavirus poprvé objevil. Nic není náhoda, toto tedy zcela určitě není náhoda.

Agresivita díky velmi zátěžové situaci roste, lidé žijí v nejistotě, matky nejsou zvyklé se starat o svoje děti, pivaři chtějí svoje pivo, takže vláda zase udělala další špatný krok a rozvolnila příliš brzy to, co dovolila a vzápětí nahrazuje povolené nepovoleným. Prostě jeden velký bordel. Odskočila jsem od tématu? Ne, ne, vůbec ne.

Včera jsem to zažila a pocítila včetně všech urážek sama na sobě. Nejsem a ani nevypadám jako Romka, i kdyby, tak nikdo nemá právo na rasistické výroky, tak jako nemá právo po mně chtít policajt jednorázovou pokutu na místě v hodnotě 2 tis. Kč bez bloku! Odmítla jsem, že zaplatím složenkou, takže policajt cupital vyplnit složenku. Překvapila jsem ho, takže mi dal ještě o tisícovku vyšší pokutu. Pořád jsem se usmívala a sledovala ty vzteklé tváře, které čekaly na to, aby se pomstily za situaci, jaká nyní je.

Že by pomohla vakcína, která uklidní matky, že se mohou a měly by se starat o svoje děti, pivaře na to, aby nebylo pivo jejich smyslem života a hospodské upozornila na to, že už dávno nežijí v komunismu, kde platili se zelináři a taxikáři ke špičce národa. I po vakcíně si budou Romové dál chodit pro sociální dávky. Vlastně oni jediní mají jakž takž zajištěnou budoucnost, takže bych docela chtěla být Cikánkou.

Já si myslím, že vakcína nepomůže, že budeme ještě více arogantní a vše se svede na nevydařenou vakcínu, protože nebyl čas na dokonalé klinické zkoušky. A navíc si myslím, že se hodně lidí bude oprávněně bát si tuto látku nechat píchnout, protože pro většinu je nejlepší finanční injekce, kde se neriskuje život a zdraví, pokud se do té doby lidi mezi sebou nepozabíjí.

"Potkají se dvě laboratorní myši. Jedna se ptá druhé, co dělá? Nic, čekám, až se odzkouší vakcína na lidech, aby se mi nic nestalo, než to začnou zkoušet na nás."

 

 

 

Autor: Katerina Kaltsogianni | úterý 8.12.2020 7:19 | karma článku: 25,85 | přečteno: 985x
  • Další články autora

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma: 14,53 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma: 12,83 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma: 21,58 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma: 14,31 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Možná to hodím Pirátům, Aneb kdo naočkuje voliče nejlépe

Na můj předchozí článek "Hodím to Babišovi...." jsem dostala okamžitou reakci mediálního mluvčího Pirátů. Napsal mi podrobný e-mail o tom, jak je strana Pirátů šikanována, že jsou to výmysly ze sociálních sítí apod. No tak uvidíme

29.8.2021 v 10:41 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Finský vládní poslanec se opil a vystřelil. Ponese následky, vzkázala šéfka strany

27. dubna 2024  14:23

Finský poslanec z krajně pravicové Strany Finů, která je součástí nynější vlády, se v pátek zapletl...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, ač pracují, říká antropoložka

27. dubna 2024

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik