Když nemůže šéfová, tak je sex zakázán

9. 02. 2020 16:52:28
No jistě, pokud máte hodně zaměstnaných děvčat, ale i kluků, tak je to o sexu, i když se tvářili jako ti nejpoctivější zaměstnanci. Sex vládne světem, především pokud se zabýváte turismem na vás vykukuje sex téměř z každého kouta.

V roce 1991 mi najíždělo do Veliky cca v každém turnusu deset autobusů. To bylo v době, kdy se ještě nedala nasmlouvat charterová letecká přeprava. Velika byla opuštěné místo s nejdelší pláží v Řecku do doby, nežli se tam objevily české dívky a ženy. Souběžně tedy s mým podnikáním jsem dala prostor Řekům, kteří prahli po sexu, protože byl tehdy pro ně velmi nedostupný. A pokud už byl s nějakou Řekyní, tak jim hrozila povinná svatba.

Byla jsem hrozně naivní, protože jsem vydala pravidla delegátům, kuchařkám, číšníkům, sporťákům, která byla hlavně krutá pro ženské pohlaví - zákaz sexování. Aby zákaz nezněl tak krutě, tak jsem někdy přísně, někdy s úsměvem sdělila, že když nemůže šéfová, tak oni také ne Šéfová jsem byla já, ale s odstupem času si uvědomuji, jak bych i já tyto pravidla porušovala. Hlavně ženská část zaměstnanců byla pod mým přísným dozorem, protože už jsem vnímala, že by je Řekové zařadili do role prostitutek. Tehdy to tak prostě bylo. Řekové si museli poprvé v jejich životě v této oblasti zvyknout jednak na šéfovou, tedy na mě, pak na dívky, které s nimi byly v denním kontaktu a morálka byla hodně důležitá. U dívek, u chlapců a mužů vůbec ne, tam to bylo naopak. Čím více ženských trofejí, tím lepší muž.

Delegáti a sportovní referenti nosili kolem pasu tzv. ledvinku. Netušila jsem, že v ní mají plno prezervativů, protože tehdy se daly tyto koupit pouze v lékárně. A nám přijížděly první české turistky a jak se povídá, tak české ženy jsou krásné, navíc rozhodně netrpěly bojácností jako Řekyně, které jen tak nepodlehly sexuálnímu vábení.

Řekové jsou temperamentní a velmi vytrvalí v namlouvání. Netlačí na ženu, hostí ji, prostě to byl a stále je velmi rozdílný způsob namlouvání mezi ženou a mužem. Pouze se změnila řecká prudérnost a dnes se ani Řekyně nezdráhají. Emancipace šla rychle dopředu a já si nejsem jista, jestli je to správné, jestli to není škoda, že se upírá mužům jejich lovení.

Někdy jsem svoje zaměstnance sháněla v noci, když se stal malér. Některá místa, kam jezdili sexovat jsem měla zmapovaná. Jednou v noci jsem prostě musela vyjet. Přijela jsem pod kostelík Sv.Theologa a troubila jsem na hýbající se auto. Nic, neslyšeli. Tak jsem svítila dálkovými světly a souběžně troubila. Zase nic. Nedalo se nic dělat a musela jsem jít zabouchat na okénko auta. Zmítající se postavy si sedly a dělaly, že řeší jídelníček na druhý den. Byla to moje delegátka a řecký frajer, který se nám staral o stravování.

Prostě moje podnikání bylo fajn, určitě nebylo marné, protože Řekové přijížděli houfně a také si hodně užívali. Vsadím se, že většina z nich přišla tehdy o panictví. Mnozí z nich zestárli, oženili se, ale nikdy mi nezapomenou vyčíst, kdy zase začnu vozit ty krásné české holky.

Některé turistky a několik zaměstnankyň se tam vdalo a dokonce dvě žijí přímo ve Velice, což je naprosto skvělé, protože když něco urgentně potřebuji, tak mi pomohou.

Sex je prostě fajn a ještě lepší je porušování zákazu.

Autor: Katerina Kaltsogianni | neděle 9.2.2020 16:52 | karma článku: 25.61 | přečteno: 1436x

Další články blogera

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma článku: 14.53 | Přečteno: 506 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 486 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 953 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma článku: 14.02 | Přečteno: 523 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 19.55 | Přečteno: 252 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 28 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.55 | Přečteno: 497 | Diskuse
Počet článků 332 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1558

Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...