Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kam se hrabou politici na řemeslníky, aneb Za pivo 5 tis. Kč

Až se podruhé narodím, tak se vykašlu na učení, nebudu studovat, ale budu posilovat, abych se například stala stěhovákem nebo čímkoliv, co je řemeslné. Budu mít klidnou hlavu, unavené tělo, hodně peněz a budu pořádně spát.

Včerejší řemeslníci, resp. stěhováci, byli horší, nežli politici. Použila jsem je již několikrát, jsou celkem šikovní, ale nenažraní jako politici. Slíbila jsem si, že je již neoslovím, protože při jednom vyklízení půdy se mi ztratila krásná skleněná plastika vysoké hodnoty.

Tehdy u toho byl jeden zlodějíček, který mi ještě stihl ukrást mojí pokladničku z kuchyňské poličky, šetřila jsem na zimní lyžování. K pokladničce se přiznal, ale bylo před vánocemi, takže ty peníze utratil. Navíc jsem nevěděla, že byl propuštěn z vězení za krádeže. V té době mi tady pomáhala s úklidem jeho ukrajinská manželka a žena, která mi tady ukradla další věci, o čemž jsem neměla čtyři roky potuchy.  

Ovšem stěhováci nebyli ve vězení, takže jsem je potom, tj. vloni, poslala do Řecka, aby mi přivezli v dodávce nábytek, který jsem chtěla mít tady. Účtovali mi benzín, jakoby tam jela limuzína. Pozdě, zaplatila jsem nehoráznou částku a znovu jsem měla na sebe vztek, že jsem tak pitomá.

Právě teď v domě předělávám jedno patro, takže je tu šíleně práce, protože je dům logicky rozbombardovaný celý, tj. tři podlaží jsou vzhůru nohama. Opět jsem zavolala milé stěhováky, aby mi vyndali a odvezli kuchyň do mojí garáže, která je od domu 50 m. Po zkušenosti s Řeckem jsem se hned zeptala, kolik to bude stát. A odpověď byla, že jim stačí na pivo.

Byla jsem nadšená, že to nebude předražená akce jako to Řecko, že mají nečisté svědomí, že jsou možná slušní. Měla jsem několik hodin radost. Před týdnem tudíž přijeli, zapomněli sebou vzít dodávku, takže milou kuchyň odmontovali a  složili pod střechu na zahradu. Přesně za týden, tj. včera, přijeli a naložili rozmontovanou kuchyň a převezli ji  těch pouhých 50 m do garáže. Z půdy nosili ještě nějké zbytky. Celkem jim celá práce za dva dny trvala 7 hodin i s odmontováním kuchyně. Hned jsem se zeptala, kolik je to na to pivo? Odpověď zněla, že je to 5 tis. Kč. Skoro jsem spadla vzteky, ztratila jsem slova. Dívala jsem se na toho kluka, co je tak drzý, a který si tedy účtoval přes 600 Kč za hodinu, vlastně 700 Kč. 

"To si děláš srandu, ne?" ohradila jsem se a fakt jsem byla naštvaná.

"Ne,  je to přesně tolik," trval na svém tento umělec, který mi udělal slevu 500 Kč.

Dala jsem mu 4,5 tis. Kč a rozloučila jsem se s ním navždy, chtěl mi vrátit ještě tu pětistovku, ale já zabouchla dveře. Nedá se nic dělat, napíšu mu mail, že chci fakturu na pivo za 5 tis. Kč a budu trvat na tom znění, vážně, budu ho tak dlouho otravovat, protože on mě otrávil už několikrát.

Ostatní slušní řemeslníci pracovali na bytě, byl tu malíř a elektřikář, tak jsem jim šla koupit chlebíčky a koláčky hned do cukrárny vedle mého domu. Podotýkám, že tato nesídlí v Pařížské ulici, dokonce není ani v Praze. Za 15 chlebíčků a 3 malé koláče jsem zaplatila 500,-- Kč a jen tak jsem prohodila, že by mi měly prodavačky dělat množstevní slevu, protože tam chodím nyní každý den, kdy se dům opravuje.

"Ani náhodou, my žádnou slevu dávat nebudeme, my máme hodně práce, my to nepotřebujeme," odpověděly a já jsem měla chuť jim ty chlebíčky hodit na hlavu.

Ještě mě dostala jedna věc. Kuchyň jsem si objednala v jednom kuchyňském studiu, které na mě použilo fintu, že mám 45 % slevu. Takže bez té slevy, které nevěřím ani za mák, jsem si mohla koupit asi auto nebo něco šíleně drahého. Cena se zvýšila o montáž kuchyně, kterou jsem musela zaplatit jejich montážnímu technikovi předem, aniž bych měla dodána alespoň jedna kuchyňská dvířka. Takže montáž stojí 17 tis. Kč. Ovšem vodu a vývod na elektřinu jsem musela platit dalším řemeslníkům.

No jo, to vše bez faktury, to je jasné. Proč je to jasné? Proč se stěhováci nezeptali, protože se neptám pořádně předem, protože jsem nevěděla, že pivo stojí 5 tis. Kč. Prostě bez faktury je to špatně.

Za chvíli přijdou parketáři a já už vím, že buď zkolabuji nebo, že zkolabují oni, protože chtějí za jeden m2 opravy parket - opakuji jako V. K. - opravy parket - 700 Kč, do prčic, to je šílené. Údajně je to cena pro mě, prostě je to super cena. Nevím.....A ještě přijde jedna paní, která tady bude umývat ten prach a špínu a tu vodu v kbelíku bude mít černou, já za ní budu lítat, aby si ji vyměnila za čistou.

Během psaní tohoto blogu právě přijeli a vzápětí odjeli parketáři, protože musí ještě někde něco dodělat, zapomněli mi to říct. Sdělila jsem změnu a pojedu si vybrat podlahu, kterou snad ten podlahář přiveze, jak mi slíbil, ale moc tomu nevěřím. Ještě prý mám koupit korek, protože on plovoucí podlahy dává na korek. Takže zase novinka a zase to bude drahé. A jak já mám koupit korek? Prý, když tady nebude, tak mám jet do Zgorzelce do Polska. Venku mrzne, tak se můžu jít ofico klouzat i s autem.

Dnes nevydržím žádné předražování, žádnou špinavou vodu, určitě  budu řádit jako řemeslníci, budu drzá, jelikož  jsem momentálně v takovém rozpoložení, že tvrdím to, že někteří z nich jsou horší, nežli politici.

Fakt být mladší a mít zdravá záda, tak se stanu prostě řemeslníkem, protože studovaní lidé nejsou vůbec chytřejší oproti těm, co používají selský rozum a umí dobře počítat, což mnohým pro život asi stačí

Autor: Katerina Kaltsogianni | pondělí 13.1.2020 8:19 | karma článku: 27,67 | přečteno: 1775x
  • Další články autora

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma: 14,53 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma: 12,83 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma: 21,58 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma: 14,31 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Možná to hodím Pirátům, Aneb kdo naočkuje voliče nejlépe

Na můj předchozí článek "Hodím to Babišovi...." jsem dostala okamžitou reakci mediálního mluvčího Pirátů. Napsal mi podrobný e-mail o tom, jak je strana Pirátů šikanována, že jsou to výmysly ze sociálních sítí apod. No tak uvidíme

29.8.2021 v 10:41 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik