Chcípni, když se v tom nevyznáš!

11. 05. 2019 15:20:44
Mrzí mě, že na blogu není nějaké rubrika "povinná četba." Je škoda, že taková rubrika není, mohla by mnohým otevřít oči nejen ve zdravotní, ale i v sociální a rodinné problematice, protože tyto jsou zahaleny do tmy nevědomosti.

Copak o to, mít známé lékaře a vědět o nich je sice fajn, ale ani to nestačí. Je nutné mít znalosti o vlastní diagnóze, protože ani vaše známé lékaře nezajímá mnohdy podstata dg. Hlavně, že napíší nějaký lék, případně provedou EKG a tím je to hotové, až na nějaké výjimky. Současná medicína umí vyléčit vše, ale uzdravit se musíme sami.

Jednou jste se tady rozčilovali, že jsem dostala známou okamžitě do IKEM, protože se obávala, že má rakovinu, jak ji naznačila její obvodní lékařka. Nemám žádný problém kohokoliv dostat kamkoliv, dokonce i muže, kdyby chtěl podstoupit změnu pohlaví nebo i ženu, je to jedno. Prostě celý život někoho někam dostávám, někdy tedy i sebe. Začalo to vloni.

Rychlá mě odvezla na Bulovku na akutní neurologii. Měla jsem štěstí, že tam byla skvělá lékařka, která si dělala starosti o mojí motající se hlavu. Poslala mě na CT, ale to jí nestačilo! Volám váženého pana docenta, který mě měl mnoho let v péči a byl rád, že jsem kdysi odmítla operaci krční páteře a šla jsem hlavou proti zdi. Jenomže ona – páteř - se ozvala a to v takové síle, že jsem vůbec nevnímala nic, bylo mi hrozně zle. Vážený docent se mi omluvit, že mě za 25 let neposlal na CT, o magnetické rezonanci (MR) se raději ani nezmínil. A zase byla na programu akutní operace páteře. Opět jsem odmítla a odletěla jsem do Řecka, kde jsem chodila jako opilá, protože moje rovnováha byla vážně poškozena. Tak jsem plavala s hlavou pod vodou, dokud jsem nezačala chodit rovně. Prostě jenom sděluji, že kdybych nebyla taková jaká jsem, tak neporodím syna, moje maminka by se nedožila celkem vysokého věku a můj manžel by už cca dva roky nebyl mezi námi. Zhmotněná intuice? Dar? Nevím, je to celkem jedno, navíc se o těchto věcech špatně píše. Nejsem ezoterik a nemám tuto pavědu ráda.

Moje bádání v oblasti zdraví začalo vlastně od malička díky tátovi, který měl nemocné srdce a nerozuměl česky. Musela jsem chodit do nemocnice a vyslechnout si všechno, jak má brát prášky, co může a nemůže jíst. Sedm let jsem mu píchala inzulínové injekce a moje maminka byla totálně přepracovaná, aby nás uživila. Mamka celkem mladá dostala cukrovku, měla vysoký tlak a ruplo jí koleno. Ani ona se nemohla řádně domluvit česky, takže opět jsem nastoupila a začala jsem studovat, co by jí mohlo pomoci. Takže tak nějak to začalo a pak už byly ozdravné pobyty, kdy jsem bádala, proč některé děti mají rakovinu, proč se některé narodí postižené, proč jsou lidé vlastně nemocní, spíše špatně léčeni.

Odrazím se od jediné diagnózy a tou je vysoký tlak, který trápí od určitého věku mnoho lidí. Přijdete k lékaři, on vám změří tlak, máte ho vysoký a nasadí prášky. Hodně jsem nad tím přemýšlela, proč tolik lidí umírá na náhlé srdeční příhody, proč je tolik lidí špatně léčeno. A přišla jsem na to, že by každý lékař měl povinně nasadit pacientovi, u kterého zjistí vysoký tlak, tlakového holtera, aby bylo jasné, že se jedná o vysoký tlak a ne o momentální stav člověka, kterému je zle z určité situace. Přišla jsem na mnoho věcí, napsala jsem svůj životní projekt o různých dg. a o různých formách léčení, ale komu projekt dát??? O tlaku píši úmyslně, věřím, že mnozí z vás po přečtení tohoto článku požádají svého obvoďáka nebo internistu, aby vám toho holtera nasadili. Je to důležité.

Nikdy nevěřím jednomu lékaři, pokud si nejsem zcela jista, že je to opravdový odborník, který o mně ví ze zdravotního hlediska dost věcí, protože jinak je léčba o ničem. Díky mamince, které lékaři otrávili srdce tím, že jí nasadili špatné prášky, kdy jsem u ní nebyla v Řecku, dostala bradykardii, čímž se nastartoval ze dne na den Alzheimer, dnes činím vše tak, abych každému, kdo si neví rady a osloví mě, pomohla tím, že ho předávám do péče fundované farmaceutky, která zjistí, zda jsou léky dobře zkombinované či zda se neberou některé léky navíc. I to je důležitá informace a opět na vás apeluji, abyste toto učinili. Nikdo to za vás neudělá, pak se stane to, co je napsáno v nadpisu.

Na závěr bych ráda sdělila, že ne všichni lékaři jsou apatičtí ke stavu pacienta, jsou i tací, kteří se s pacientem baví, zjišťují proč je nemocný atd., ti nejlepší se zajímají i o psychiku pacienta. Ale většina lékařů na to nemá čas, především ti, kteří mají soukromé ordinace. Ti potřebují hodně vydělávat. Lékaři, kteří pracují na špičkových pracovištích nebo v nemocnicích jsou k pacientovi vstřícnější. Těm patří velký dík nejen za zdraví, ale i mnohdy za záchranu života. To jsou ty paradoxy.

Mám o těchto věcech psát dál? Zajímá vás to?

Autor: Katerina Kaltsogianni | sobota 11.5.2019 15:20 | karma článku: 29.89 | přečteno: 1664x

Další články blogera

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma článku: 14.53 | Přečteno: 506 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 486 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 953 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma článku: 14.02 | Přečteno: 523 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 13.73 | Přečteno: 161 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 26 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 282 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.53 | Přečteno: 490 | Diskuse
Počet článků 332 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1558

Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...