Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Tak budu Andula Pičmundová a co jako?

Upozornění: Tento článek není vhodný pro lidi pracující, kteří nemohou sedět na zadku, ani pro lidi, co nemají peníze na fitko, aby byli chytřejší. Nečtěte ho ani na charitativních akcích, už vůbec ne v hospicu.

Tahle země je vhodná pro umírající. Není vhodná pro lidi obyčejné, pracující a pracovité. Není ani pro mladé, pro staré už vůbec ne.Tato země patří do rukou pěti blbcům, kteří si z nás dělají systémově legraci, u které jde o naše důstojné životy. Tahle země je jeden velký hospic.

Jestli mi napíšete, že váš žijící či současný politický idol je nějaký pan XY nebo žena XX, tak slibuji, že se přejmenuji na Andulu Pičmundovou nebo na něco podobného. A také se přejmenuji, kdo mi vysvětlí jedním českým slovem význam slova „gender,“ načež informuji, že už jsem si všechny významy tohoto divného slova přečetla.

Přemýšlím nad rozsekaným světem, připadá mi, že vše bylo řečeno z mnoha úhlů pohledu, vše bylo napsáno a vše mi připadá zbytečné a únavné v současném pojetí světa. Nemám k nikomu důvěru a nikdo pro mě není idol. Když ne pro mě nebo pro moje vrstevníky, tak co teprve pro mladé?

Možná, že nastala doba, kdy bychom měli více přemýšlet nad sebou, nad svými činy a kroky, které jsou buď dobré, nebo špatné. Pro mě to znamená, že bych měla začít být sobecká a myslet konečně na sebe, na svoje zdraví a na svoji budoucnost, kterou mohu ovlivnit jen já. Prostě si vzít opratě vlastního osudu do rukou a řídit si život jenom podle sebe, což by znamenalo opustit lidskost. No, páni.

Nedávno jsem napsala článek o Soukupovi, aniž bych tušila, jak je článek vizionářský. Druhý den jsem si na dvě minutky přepnula TV na Jaromíra Soukupa, kde se zabýval mozkem tlustých a hubených lidí, z čehož vyplynulo, že ti tlustí jsou blbí. Nemohu souhlasit, protože W. Churchill byl i při jeho tloušťce velmi bystrý politik, nehodnotím zde jeho některá politická rozhodnutí. Pak řekl Soukup, že jde do fitka na hoďku nebo na dvě, čímž nás informoval o způsobu, jak to dělá, že je "inteligentní." Pochybuji, že by W. Churchill  použil tuto metodu, i kdyby Hitler stál před jeho sídlem a mával na usmíření bílým prostěradlem.

V tomto momentě jsem TV vypnula, sedla jsem si na zem a začala jsem přemýšlet, kam a kdo nás dovede na pokraj zkázy tohoto tak křehkého a zničeného světa. Dokonce si myslím, že to nebude dlouho trvat a dostaneme přes držku velmi nečekaně. Zničená příroda se již mocně ozývá. Na co tedy čekáme?

Ještě donedávna bych vzala pořádný kus kvalitní Kostelecké uzeniny, kdyby to bylo nutné, a šla bych demonstrovat do ulic, ještě před časem jsem měla jiskřičku naděje, že se ti chlapíci, co si říkají politici, přeci jenom umoudří, asi bych si i myslela, že je lid k tomu donutí. Měla jsem pocit, že takto rozflákaný svět na všechny světové strany se musí opravit, protože teď je ta doba, teď je ten svět rozcupovaný na malé kousíčky špinavých hadříků.

Dost velký průser je i to, že není kam utéct. Nakonec já ani nemusím utíkat, vezmu kabelku nebo batůžek, sednu za 40 EUR na letadlo v Bratislavě a za dvě hodiny vystoupím v Thessaloniki. Je to let pro batůžkáře, ale proč ne? Vzpomínky mám v hlavě a internet funguje naprosto dokonale. Nepotřebujeme se ani vídat, ani si psát ručně dopisy, dokonce kašleme i na e-maily, máme přeci messengery. Mnozí nepotřebují ani randit či dokonce sexovat, o milování tedy psát nebudu.

Naše životy se smrskly do virtuálního světa, což ti vládnoucí politici vědí, netřeba, aby dělali nějaké činy. Nakrmí nás od uzenin, až po internet vším, co chceme. Nemusíme do obchodu, protože fungují e-shopy, nemusíme vůbec zvednout zadek ze židle. Mnozí si udělají kávu, chlapi si dají k TV pivo a poslouchají ty šílené nesmysly, které jsou horší než reklamy. Jeden říká to, druhý říká ono. A kdo se v tom má vyznat?

Poprvé v životě jsem složila svoje ideály do úhledného balíčku a zasunula jsem je někam, kde je asi už nenajdu. Poprvé jsem si s naprostou vážností uvědomila, že svět je pro mě důležitý a přijatelný jedině v podobě, kterou dávno aplikuji i s těmi otazníky a boly, které mě provázejí. A tak konám a činím jedině to,co pokládám za správné, abych měla alespoň ten svůj v pořádku a v pohodě. Jinak je to cesta do pekel.

Abych toto mohla napsat, abych cítila, že vím, jakou cestou půjdu, musela jsem učinit pár zásadních rozhodnutí:

  • Nechci být líbivá
  • Nechci být služkou těch, co vládnou
  • Nechci být gender
  • Nebudu chodit do fitka, protože nebudu chytřejší, bože!

Toť vše.

P. S.

Hezký zbytek neděle.

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Katerina Kaltsogianni | neděle 3.2.2019 15:48 | karma článku: 29,22 | přečteno: 1495x
  • Další články autora

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma: 14,53 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma: 12,83 | Přečteno: 492x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma: 21,58 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma: 14,31 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Možná to hodím Pirátům, Aneb kdo naočkuje voliče nejlépe

Na můj předchozí článek "Hodím to Babišovi...." jsem dostala okamžitou reakci mediálního mluvčího Pirátů. Napsal mi podrobný e-mail o tom, jak je strana Pirátů šikanována, že jsou to výmysly ze sociálních sítí apod. No tak uvidíme

29.8.2021 v 10:41 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Oslavili nejdéle trvající manželství v Německu, dohromady jim je 200 let

18. května 2024  15:22

Manželský pár ze západního Německa oslavil 80. výročí svatby. Stal se tak nejdéle sezdaným párem v...

Gruzie je podbřišek Ruska. Ale hru o ni už částečně prohrálo, říká expert

18. května 2024  15:04

Podcast Gruzie se potácí mezi Ruskem a Západem. Parlament v úterý přijal zákon o zahraničním vlivu, který...

Střet vlaku s člověkem zastavil provoz na trati mezi Olomoucí a Prostějovem

18. května 2024  14:31,  aktualizováno  14:59

Na trati mezi Olomoucí a Prostějovem srazil po sobotním poledni vlak člověka. Provoz na trati mezi...

Střelec na Fica jde do vazby. Premiérův stav se lepší, převoz ještě není možný

18. května 2024  11:09,  aktualizováno  14:44

Slovenský premiér Robert Fico, kterého ve středu postřelil atentátník, je ve stabilizovaném, ale...

  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik