Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Malý trapas a velký zadek

Na trapasy jsem jako magnet. Přitáhnu je všechny. Nevím, čím to je. Asi nedávám pozor, asi se tak moc nesoustředím, abych byla dokonalá. Určitě miluji smích a umím si ze sebe udělat legraci. A tu také přijímám od druhých.

Je to takové pokračování mého již publikovaného článku "O zmenšení prsou......." Nebudu tady psát o žádné bolesti, ale o tom, co se mi dělo a stále děje, když si lidé myslí, že nerozumím jejich řeči.

Chodím na svoji oblíbenou pláž. Přiběhla za mnou sporťačka, sedla si vedle mě a svlékla si podprsenku. Neměla vůbec žádná prsa. Tedy měla je velké asi jako já bradavky. Řekové vykulili oči, protože nebývá až takovým zvykem, vlastně to nebývá u Řekyň nikdy, že by se svlékla přímo před jejich obličeji. Slyšeli češtinu a pustili se do našeho hodnocení.

"Hele, to je mužský nebo ženská?" ptá se ten hezčí svého kamaráda.

"Asi ženská, proč by nosil chlap takovou malou podprsenku," odpověděl logicky ten druhý.

Sundala jsem si brýle, abych nedala jsem najevo, že jim dokonale rozumím a ji jsem požádala, ať si ten kousíček hadříku dá na sebe, že vzbuzuje pohoršení.

"To je děsný, to je úplně primitivní," konstatovala sporťačka a vzala podprsenku, jejíž košíčky byly ve tvaru dvou malých trojúhelníčků, které ji bohatě zakryly její bradavky, protože prsa fakt žádná neměla.

Plochá sporťačka mi sdělila, jaké všechny aktivity bude dělat, jak a co připravili společně s ostatními pro nemocné děti na naši  tzv."olympiádu." 

Ona byla neskutečný profík, cvičila denně i aerobik, dřela jako opravdový chlap, kouřila padesát cigaret a vydržela tančit do rána. Hodně pila a řádila jako tajfun. Ovšem každý den stála jako první mezi delegáty a sporťáky a byla připravena pracovat. Tímto jejím postojem mi brala vítr z plachet.

"Hele, ta druhá, ta tmavá, vypadá jako Arabka," řekl zase ten hezčí.

"No, vypadá jako z Egypta," vyhodnotil ten druhý.

Už jsem něco chtěla říct, ale mlčela jsem. Zadržovala jsem smích, protože jejich poznámky, co by se mnou dělali, kdyby mohli, byly šílené. Ty řečičky byly fakt chlapské a tím pádem byly i drzé, jenomže oni stále netušili, že jim rozumím. 

Sbalila jsem si tašku a šla jsem opět ladným krokem, brýle na očích, ke svému autu. Byla jsem ospalá. Otočili se směrem ke mně a pořád mě hodnotili. 

"Hele, jde jako královna, co?" opět řekl ten hezčí.

No ano, šla jsem jako královna. Otevřela jsem auto, vrazila klíče do zapalování a nic. Auto se nenastartovalo. Oba se pobaveně usmívali, já se tvářila jako sfinga. Byla jsem naštvaná. Znovu jsem se pokoušela otočit klíčkem, ale nešlo to to. Co teď?

Navíc jsem byla i vzteklá, protože jsem měla hlad, také jsem se styděla, že jsem nemožná. Otočila jsem hlavu doprava, abych nemusela vnímat ty jejich úšklebky. A tam vidím svého stříbrného Renaulta - scénic. 

"No, do prčic, jak je to možné?" 

Najednou ten hezčí otvírá dveře, sáhl si do kaslíku, kde měl cigára a gentlemansky mi vzal kabelu. 

Vystoupila jsem beze slov z jeho auta a nechápala jsem, jak jsem mohla vlézt do nižšího auta. Bylo stejně stříbrné jako moje. A už vůbec jsem nechápala, jak se tam mohl dostat můj klíč. 

"Díky, jste moc hodný. Vůbec nevím, jak se mi to stalo. Blbý omyl," řekla jsem s úsměvem a královské posazení hlavy bylo pryč. Sklopila jsem oči a nastartovala auto.

Byl celý rudý a zeptal se mě, jestli jsem Řekyně."

"A proč bych nebyla? Jasně, že jsem. Rozhodně nejsem Arabka."

"Aha, ale ten přízvuk. Víte, Řekyně mají krátké nohy a dost velké zadky, což vy nemáte" dodal.

 

P. S.

Tentokrát jsem se nechala pozvat na skleničku. Večer jsem se naparádila, jak se to sluší a patří. Posezení s nimi provázel náš hurónský smích.

 

 

Autor: Katerina Kaltsogianni | úterý 15.1.2019 9:24 | karma článku: 27,29 | přečteno: 1067x
  • Další články autora

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma: 14,53 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma: 12,83 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma: 21,58 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma: 14,31 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Možná to hodím Pirátům, Aneb kdo naočkuje voliče nejlépe

Na můj předchozí článek "Hodím to Babišovi...." jsem dostala okamžitou reakci mediálního mluvčího Pirátů. Napsal mi podrobný e-mail o tom, jak je strana Pirátů šikanována, že jsou to výmysly ze sociálních sítí apod. No tak uvidíme

29.8.2021 v 10:41 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Stát chtěl kvůli podvodu po elektrárně miliardu a půl, soud obžalované zprostil

24. dubna 2024  11:14

Státní podporu v hodnotě stovek milionů korun získala firma provozující jednu z největších českých...

Za znásilnění a pokus o vraždu patnáctileté dívky dostal Ukrajinec 19 let

24. dubna 2024,  aktualizováno  11:08

Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...

Noci zůstávají mrazivé. Ze čtvrtka na pátek spadne teplota pod nulu na celém území

24. dubna 2024  11:05

V nadcházejících dnech bude v ČR opět mrznout, v noci na čtvrtek budou podle ČHMÚ přízemní mrazíky...

Ředitel ČT považuje Etický panel za důležitý. Hledá nové členy

24. dubna 2024

Před Velikonocemi rezignovali členové Etického panelu České televize (ČT) kvůli sporům s ředitelem...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik