Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kudlanka nábožná, aneb Sázka

Kudlanka nábožná není nikdo jiný, nežli temperamentní Řekyně, která se jmenuje Erieta. A proč má tuto přezdívku netřeba vysvětlovat. Erieta vlítla do bytu, radostně mě objímala a těšila se na setkání s ostatními účastnicemi Sázky.

"Co zase blázníš?" vítala jsem s úsměvem Erietu, protože se jí dělo  určitě něco zásadního, možná se konečně zamilovala. 

Erieta se vrátila z USA, kam odjížděla s mnoha úkoly. Jeden z nich byl zásadní. Musí zjistit, jak je to s tím americkým orgasmem. Sázka byla uzavřena, měly jsme čas ještě do léta. Vlítla mi do bytu se špinavými keckama. Venku bylo bláto. Nezouvat se bylo tady v Řecku normální, ale měla jsem na zemi designový koberec, venku lilo. Úplně jsem viděla, jak opět tahám vysavač a celý ten krásný koberec luxuji.

Na gauč hodila pivo a nějaké křupky a ty šílené špinavé kecky ještě doslova flákla na béžový, úplně nový taburet. 

"Kudlanko, co je? Už jsi to vyhrála? A koukej si sundat ty boty, jo?" mluvila jsem smířlivě a neskutečně jsem se těšila na její vyprávění.

"Já........, já......., nemůžu ani mluvit, nemůžu ani dýchat..." odpovídala jako v transu. 

"Sundej si ty boty, protože čekáme na holky, pak můžeš vyprávět." 

"Ty tvoje české zvyky, vždyť je to ostuda a navíc je to neslušné sundávat si boty. Co kdyby mi smrděly nohy?" mlela Kudlanka, ale vstoupila Mery, vrhla se na ni a boty ji zula.

Kudlanka byla tak nervózní, že buď vyhrála v oplocené aréně, kde se smí volně boxovat a tlouct jinou ženu hlava nehlava, kam se chtěla přihlásit, když se připravovala na cestu do Ameriky, nebo má nového milence, což by bylo nejlepší. To zase bude radosti a štěstí a nakonec ho stejně imaginárně sežere.

Za chvíli slyším kroky. To už vchází trochu rozměrná Iriny a moje česká éterická kamarádka Eva, která se mnou přiletěla v zimě do Řecka. Měla jsem štěstí, že mluvila plynně řecky. Byla čerstvě rozvedená a nemohla si zvyknout v Čechách, takže se vrátila do Řecka. Nevím proč, ale každá hodila na gauč něco dobrého nebo nějaké víno. Byla tam kuchyň, tak proč to házely na gauč?

Mery vše trpělivě sebrala, stoupla si ke kuchyňské lince a překapávala kávu, která provoněla celý byt. Všechny jsme si zapálily cigaretu a Mery se k nám přidala. Vůbec jsem netušila, že kouří. Otevřela dveře na terasu, abychom se údajně neudusily.

"Tak, holky, budete mě už poslouchat nebo ne?" ječela Kudlanka a kopla nechtěně do popelníku. 

"To je ona? Ty bláho, tak ta je hustá," řekla Eva česky a začala sbírat oharky cigaret a Mery běžela pro hadřík, aby utřela rozsypaný popel na podlaze.

Mery tam byla jenom proto, že byla zvědavá, jak bude vše probíhat, protože jsem jí o TOM řekla.

"Takže seznámíme se, jo?" uvedla jsem všechny do klidu a  představila jsem Evu a zdůraznila jsem, že umí dokonale řecky, možná lépe, nežli my.

"A jedete v tom s námi?" zeptala se Kudlanka.

"Ne, ne, nejede, ona si teď prožila očistec na zemi a o mužských nechce ani slyšet," uvedla jsem věc na pravou míru.

"A proč ne? Já bych chtěla," bránila se Eva.

"A paní Mery?" dotírala Kudlanka.

"Paní Mery se tady stará, abys mi nezbořila byt, abychom pily kávu a utírala tady po tobě tu spoušť, jak vidíš."

Fajn, náš soutěžící tým se rozšířil o Evu. Nejkrásnější ze všech, bisexuální Ria, byla nemocná. 

"Tak jo, dělej, uveď to na pravou míru, řekni, proč tady sedíme," tlačila na mě Kudlanka. 

A já mohla začít vypravovat o tom, jak jsem je jednou svolala a zeptala jsem se jich, jestli je možné mít orgasmus, tak jak ho vidíme v amerických filmech. V posledních letech si už ani herci nesundávají kalhoty, nepamatuji si, že by odhazovali ženské kalhotky partnerky, kterou si nesou v náruči, ale ani to není ten výraz podivné situace. Téměř každý americký film, kde byla vidět nějaká erotická scéna, byl šílený. Každý souložil ve stoje, pohazoval si s partnerkou jako s činkami, v pohodě si ji nahodí či nadhodí obkročmo kolem svých boků. Někteří souloží také na stole O tom, že souloží oblečení v prádle i v posteli, zahalení v šedivých a béžových prostěradlech, se mi nechce ani mluvit. To bylo a stále je neskutečně asexuální.

Po mnoha sedánkách vznikla sázka, která z nás to dokáže naprosto stejně, jak je výše popsáno, tak vyhraje zájezd do Thajska. Já o tom budu psát a nebudu skákat na nikoho, protože ještě jedno bouchnutí do mojí krční páteře a můžu být na vozíku.

Mery vůbec nechápala, jak nás taková pitomost mohla napadnout, Eva se smála a ukazoval na mě prstem, že je to stejně z mojí hlavy. Iriny letěla do koupelny, protože si potřebovala stoupnout na váhu. Jediná Kudlanka byla vynervovaná, protože něco prožila a my jsme ji ještě nedovolily se vyjádřit.

"Holky, já jsem těžká, mě jen tak někdo neunese," sdělovala Iriny, když se vrátila z koupelny, "musíte tam dopsat, že já můžu sedět na kuchyňské lince, to je také často v těch filmech vidět, že?" dodala a chtěla ten bod okamžitě do sázky dopsat.

"No, já si myslím, že už nic dopisovat nemusíte, já to vyhrála," vyhrkla nedočkavě a radostně Kudlanka a skákala po obýváku jako Indidánka, spíše jako Indián.

"To na šup s tím ven, dělej, nenech nás čekat. Fakt jsi to vyhrála? A máš důkazy? A ten člověk ještě žije? To tam v té sázce je také napsané, chceme důkazy," řekla jsem nekompromisně.

Mery si běžela pro druhý šálek kávy, urovnala si naslouchadlo v uchu, aby jí nic neuniklo, já se opřela pohodlně do svého křesla a také jsem si hodila nohy na taburet. Byla jsem zvědavá, ale někde jsem cítila, že to bude blbost, že kdyby se to tak stalo, tak Kudlanka se z Ameriky nevrátí a sežere polovinu Amíků, možná i černochů, samozřejmě, že imaginárně.

Byly jsme připravené si poslechnout Kudlanku, která pila pivo přesně tak, jak to vidíme v amerických filmech. Pila ho prostě z flašky.

"Si představte, byla jsem v řecké čtvrti Astoria v N. Y., kde jsou úžasná buzukia, lepší než v Řecku. A tam se objevil takový frajer, že jsem si řekla, že to dám. Šla jsem na pódium, tančila jsem tsifteteli (řecký břišní tanec), on po mě házel kytkami a nechal otevřít několik beden šampáňa. Byla jsem z něho hotová. A tak mě šel vyprovodit. A stalo se to u sloupu. Nadhodil si mě přesně jako v těch amerických filmech, ale jako správný Řek mi vlezl do poprsenky, což bylo fajn," řekl olízla si jazykem rty a Mery skoro spadla z gauče.

"Tak u toho sloupu už jsem byla připravená, ale přimrzla jsem k němu. Byla děsná zima. Místo orgasmu mi foukal na záda, abych se odlepila," přeháněla Kudlanka.

"No a co bylo dál? Kde je ten orgasmus ve stoje?" zeptala jsem se.

"A pak jsme šli ke mně na pokoj, zase si mě opřel o dveře, o stěnu, o všechno možné a zase si mě nadhodil. Takto mě vláčel celým apartmánem, já už byla netrpělivá. Konečně si v koupelně sundal kalhoty a ze mě serval kalhotky. A pak to holky přišlo. To nebyl orgasmus, to byl orgáč největší. Posadil mě na pračku, já ji omylem zapnula a pračka se mnou skákala mimo rytmus, nedalo se to stihnout," dopověděla Kudlanka a svalila se smíchy na zem.

"Aha, to ovšem neplatí. Řekly jsme, že žádné pomůcky se nebudou používat, tudíž ani zapnutá pračka, ani kdyby tě probíjel proud u toho sloupu, tak to neuznám," rozhodla jsem.

"Tak to bych byla asi mrtvá, že jo? A to není fér. Já se tak snažila, zkusily jste někdy umrznout u sloupu?" vydírala nás Kudlanka.

"Já to také vůbec neuznávám," přidala se Iriny a Mery se zeptala proč? 

A to byl konec, válely jsme se smíchy všechny na zemi. Eva byla spokojená, že je zpět ve veselém Řecku s vědomím, že ta krize jednou odejde, že bude zase fajn, že se budeme milovat s muži, kteří krizi překonali, ať už věkovou nebo finanční.

P. S.

Pokračování někdy jindy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Katerina Kaltsogianni | neděle 13.1.2019 16:49 | karma článku: 22,26 | přečteno: 699x
  • Další články autora

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma: 14,53 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma: 12,83 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma: 21,58 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma: 14,31 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Možná to hodím Pirátům, Aneb kdo naočkuje voliče nejlépe

Na můj předchozí článek "Hodím to Babišovi...." jsem dostala okamžitou reakci mediálního mluvčího Pirátů. Napsal mi podrobný e-mail o tom, jak je strana Pirátů šikanována, že jsou to výmysly ze sociálních sítí apod. No tak uvidíme

29.8.2021 v 10:41 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik